با ما همراه باشید

ورزشی

80 ورزشکار مازنی در 21 رشته به مسابقات آسیایی و پارآسیایی اعزام می شوند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: بیش از ۸۰ ورزشکار در ۲۱ رشته ورزشی از مازندران به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی آینده اعزام می شوند.

حسین دلیری اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های ورزش و جوانان در مازندران احداث خانه های تخصصی رشته های ورزشی است که این مهم باعث رشد و ترقی بیش از پیش ورزشکاران و میزبانی از رقابت های مهم داخلی، ملی، بین المللی و خارجی می شود.

وی افزود: احداث خانه های تخصصی ورزش در شهرهای مازندران براساس آمایش و بررسی رشته ها بوده و در دستور کار قرار می گیرد.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: این استان شمالی کشور مهد ورزش است و چهره های فراوان ورزشی در مازندران سراغ داریم که توانستند با کسب مدال های رنگارنگ در میادین المپیک، بین المللی، جهانی و آسیایی باعث افتخار ایران اسلامی و بالا رفتن پرچم خوش رنگ کشورمان شوند.

وی با بیان اینکه مازندران ظرفیت زیادی در همه رشته های ورزشی دارد و می توان از خانه های تخصصی بهره فراوان در استعدادپروری، استعدادیابی و قهرمانی برد، یادآور شد: رشته ورزشی اسکیت یکی از رشته های فعال در استان است که احداث خانه و پیست تخصصی اسکیت استاندارد در شهر سرخرود در مراحل پایانی قرار دارد.

دلیری با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا در هانگژو چین، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ ورزشکار در ۲۱ رشته ورزشی از مازندران به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی آینده اعزام می شوند که مربیان و داوران زیادی هم تیم های ملی را همراهی می کنند همچنین به دنبال برگزاری مراسم بدرقه این ورزشکاران هستیم تا هر یک از ورزشکاران و کادر فنی یا داوران با دلگرمی، اقتدار و کسب موفقیت های روزافزون و کسب مدال های رنگارنگ در این مسابقات حاضر شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.