با ما همراه باشید

ورزشی

میزبانی شایسته هیأت اسکیت آمل از ورزشکاران مسابقات اسکیت قهرمانی باشگاه‌های مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز/ قربانعلی مسافر / هیأت اسکیت شهرستان آمل با مدیریت روح‌الله قاسمی در مجموعه ورزشی دانشگاه غیرانتفاعی شمال از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی باشگاه‌های مازندران میزبانی شایسته و در خور توجه داشته است.

روح الله قاسمی رئیس هیات اسکیت آمل و مدیر آکادمی اسکیت مازندران در حاشیه مسابقات اسکیت مازندران که به میزبانی آمل برگزار شد، گفت: در این مسابقات 380 ورزشکار دختر و پسر در قالب 32 تیم از 16 شهرستان در دونوبت صبح و عصر باهم به رقابت داشتند.

وی با بیان اینکه هدف این مسابقات عنوان کرد: با استعدایابی و ایجاد انگیزه در بازیکنان بتوانیم برترین ها را مشخص کنیم تا با نشان دادن مسیر درست حرفه ای تر شدن این ورزش را دنبال کنند.

مدیر آکادمی اسکیت مازندران از حضور 8 رده سنی در این مسابقات خبر داد و افزود: نونهالان و نوجوانان و در رده سنی سال تولد 1387  تا 1395 سال در این مسابقات شرکت کردند.

وی از نتایج مسابقات اشاره کرد و گفت:در بخش پسران تیم رامسر در مقام نخست و تم بهشهر و امل  دوم و سوم شدند و در بخش دختران نیز جویبار تونست با بیشترین امتیاز تیمی اول و ساری و رامسر در مقام دوم و سوم قرار بگیرند.

قاسمی هدف از این مسابقات را بروز استعدادها خواند و اظهار کرد: با استعدادیابی  و ایجاد انگیزه در بازیکنان بتوانیم برترین ها را مشخص کنیم تا با هدایت درست، حرفه ای تر این ورزش را دنبال کنند.

وی از استقبال خوب اسکیت سواران در این مسابقاتابراز امیدواری کرد و افزود:  مازندران با بیش از 2 هزار اسکیت سوار سامان یافته مقام سوم در کشور را دارد و حضور نزدیک به 400 نفر در این مسابقه گویای علاقه به این رشته ورزشی در مازندران است.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: از کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ، حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، حسین خیری نیا رئیس هیات اسکیت استان مازندران ، رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی که با حضورشان مسابقات اسکیت سرعت آماتور قهرمانی مازندران گرامیداشت هفته دولت در آمل به خوبی برگزار شد، تشکر کنم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.