با ما همراه باشید

تجارت

کلنگ زنی 1200 پروژه دهه فجر مازندران به ارزش 2200 میلیارد تومان

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران با بیان اینکه 8 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه های دهه فجر در مازندران افتتاح می شود، گفت: بیش از یک هزار و 200 پروژه به ارزش حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان در استان کلنگ زنی می شوند.

سیدمحمود حسینی پور در آئین افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان آمل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه فجر در مازندران شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بزرگ صنعتی، تولیدی، تفریحی، ورزشی و دیگر حوزه ها هستیم.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه های مختلف در شهرها افتتاح می شود، افزود: بیش از یک هزار و ۲۰۰ پروژه به ارزش حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در این ایام در مازندران کلنگ زنی می شوند.

استاندار مازندران با اشاره به پروژه های بزرگی که در شهرستان آمل به عنوان صنعتی ترین شهر مازندران در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی می شود، تصریح کرد: در آئین افتتاح یکی از پروژه های صنعتی و تولیدی با همت سرمایه گذار بخش خصوصی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شد که یکی از زنجیره های مورد نیاز کشور است.

حسینی پور ادامه داد: به دنبال تکمیل زنجیره ارزش در مازندران هستیم تا همه نیازمندی های خود را بتوانیم با دانش بومی جوانان و به دست خودمان در مازندران تأمین کنیم.

وی با اشاره به صنعت تولید کارتن با دستگاه های نوین و به روز در مازندران وجود نداشته که نیاز جدی این حوزه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: مازندران از بزرگترین تولیدکننده مرکبات کشور است و کارخانجات صنعتی زیادی در مازندران فعالیت دارند که به تولیدات مجموعه هایی همانند تولید کارتن نیازمند هستند.

استاندار مازندران بیان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه های مهم مازندران تجهیزات نوین در استان مستقر شوند و با دانش بنیان کردن برخی از حوزه های مهم بتوانیم تمام نیازهای استان را برای حوزه صادرات تأمین کنیم که زنجیره ارزش را در مازندران تکمیل می کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.