با ما همراه باشید

تجارت

راه اندازی نخستین مرکز عکس برداری استروبوسکوپ آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: نخستین مرکز عکس برداری از حنجره با دستگاه استروبوسکوپ در این شهرستان با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خانواده مرحوم صابر علی تبار به بهره برداری رسید.
نخستین مرکز عکس برداری از حنجره با دستگاه استروبوسکوپ در این شهرستان شامگاه دوشنبه توسط خانواده مرحوم صابر علی تبار با حضور مسؤولان استانی، شهری و مردم به بهره برداری رسید.این مرکز عکس برداری با هزینه بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در مرکز توانبخشی و درمانی جمعیت هلال احمر آمل افتتاح شد.رئیس جمعیت هلال احمر آمل در این مراسم اظهار کرد: تاکنون تنها یک مرکز بخش خصوصی عکس برداری از حنجره با دستگاه استروبوسکوپ مازندران در شهرستان بابل مشغول به کار بوده و با این اقدام دومین مرکز عکس برداری در استان راه اندازی شد که این مرکز با تعرفه دولتی فعالیت دارد.
جمشید نیک زاد افزود: با تلاش خانواده زنده یاد علی تبار دیگر لازم نیست مردم شهرستان آمل برای عسکبرداری از حنجره به شهرهای دیگر بروند. وی تصریح کرد: با تلاش خانواده زنده یاد علی تبار هزینه تعمیر آمبولانس هلال احمر به مبلغ 500 میلیون ریال هم تقبل شده است.

نیک زاد خاطرنشان کرد: تمام هزینه های این عکس برداری با تعرفه های دولتی و از سوی بیمه تقبل می شود.رئیس جمعیت هلال احمر آمل بیان کرد: دستگاه استروبوسکوپ از مهمترین دستگاه ها بوده که برای تشخیص زودهنگام سرطان حنجره، کیست ها، تورم و التهاب برای تمام سنین بزرگسالان، کودکان و نوجوانان کمک کننده است.وی گفت: نخستین کلینیک خدمات صوت هم به زودی در مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر آمل به بهره برداری می رسد.پایان پیام/

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.