با ما همراه باشید

تکنولوژی

بهره برداری از 3 دستگاه آمبولانس و نخستین دستگاه MRI دولتی آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سه دستگاه آمبولانس و نخستین دستگاه تصویربرداری MRI دولتی در این شهرستان شامگاه سه شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری به بهره برداری رسید.

این آئین با حضور بزرگان بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مسؤولان استانی و شهری در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل برگزار شد که دستگاه ام آر آی با ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد.

سه دستگاه آمبولانس پیشرفته از نسل جدید بیمارستانی نیز توسط خانواده خیر بزرگوار مرحوم حسن رنجبر لیتکوهی به سه بیمارستان دولتی آمل اهدا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مازندران در این مراسم، اظهار کرد: سه دستگاه آمبولانس پیشرفته اهدایی خانواده خیر رنجبر لیتکوهی که یکی از خیران بزرگ حوزه سلامت آمل محسوب می شود با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریالی اهدا شد.

فرهاد غلامی افزود: سه دستگاه آمبولانس از بهترین و جدیدترین مدل های خودرویی سال ۲۰۲۳ مجهز به خدمات بیمارستانی و پیش بیمارستانی است تا بیمارستان های این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب تر درمانی و بهداشتی مهیا شوند.

وی با اعلام خدمات رسانی بهتر و سریع تر پس از ورود سه دستگاه آمبولانس جدید به بیمارستان‌های آمل، خاطرنشان کرد: بیمارستان ۱۷ شهریور آمل مرکز تصادفات و تروما در مازندران بوده که طی سال های گذشته نیاز جدی به دستگاه‌های مجهز درمانی داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: افتتاح دستگاه ام آر آی پس از پیگیری های جدی ملی و استانی محقق شده و از نوع ۵.۱ تسلا بوده که از بهترین نمونه های در حال حاضر دنیا است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.