با ما همراه باشید

تکنولوژی

آملی ها از افتخارآفرینان رقابت های پاراآسیایی هانگژو استقبال کردند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مردم ورزش دوست آمل با حضور پرشور از حکیم منصوری و ابوالفضل کاظمیان مدال آوران رقابت های پاراآسیایی در رشته های بسکتبال با ویلچر و شطرنج استقبال کردند.

مدال آوران افتخارآفرین آملی در مسابقات پارآسیایی هانگژوی کشور چین شامگاه سه شنبه با استقبال پرشور ورزش دوستان، پیشکسوتان ورزشی و مسؤولان استانی، شهری و توانخواهان توانمند به زادگاه شان بازگشتند.

آئین استقبال مدال آوران پاراآسیایی حکیم منصوری در رشته بسکتبال یا ویلچر و ابوالفضل کاظمیان در رشته شطرنج از ورودی شهر آمل در میدان علویان آغاز شده و کارناوال استقبال در سطح کوچه ها و معابر اصلی به حرکت درآمد.

این ورزشکاران در آخرین گروه از ورزشکاران، قهرمانان و افتخارآفرینان کاروان فرزندان ایران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به کشورمان ایران بازگشتند.

حکیم منصوری ملی پوش آملی تیم بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران که در تیم شهروند آمل عضویت دارد در بازی های پاراآسیایی هانگژو همراه با ملی پوشان در مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره مسابقات مقابل کشور ژاپن با نتیجه ۴۳-۴۰ شکست خورند و از رسیدن به فینال بازماند.

تیم ملی مردان بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار رده بندی با نتیجه ۷۹ بر ۳۵ رقیب دیرینه خود را همانند دور مقدماتی این مسابقات شکست دهد و به جایگاه سوم مسابقات برسد.

ابوالفضل کاظمیان اسکی ورزشکار آملی تیم ملی شطرنج جانبازان و توانخواهان جمهوری اسلامی ایران در بخش سرعتی انفرادی مردان و در کلاس PI، موفق به کسب مقام نقره قاره کهن شد.

کاظمیان اسکی دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۹ مقطع کارشناسی مهندسی پزشکی پلی تکنیگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که سابقه نائب قهرمانی آسیا در سال ۱۴۰۱ را در کارنامه دارد.

تیم ملی شطرنج کشورمان در پایان رقابت های شطرنج بخش استاندارد بازی های پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب دو مدال طلا، سه نقره و دو برنز شد.

در مجموع ورزشکاران پاراآسیایی ایران اسلامی در چهارمین دوره مسابقات پاراآسیایی به میزبانی هانگژو دست به ثبت رکورد تاریخی زدند و با کسب ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز به جایگاه دوم آسیا دست یافتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.