با ما همراه باشید

تجارت

ایجاد شفافیت قیمت برای کشاورزان و مصرف کننده با ورود برنج به بورس

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرعامل فرابورس ایران گفت: با ورود محصول برنج به بازار بورس شفافیت قیمت برای کشاورزان و تولیدکنندگان ایجاد می شود و افراد با اطمینان دست به معامله می زنند.

محمدعلی شیرازی عصر امروز در آئین افتتاح و آغاز چهارمین سال معاملات برنج طارم در بورس کالای ایران شامگاه چهارشنبه در مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران، اظهار کرد: مازندران یکی از استان های شاخص در تولید محصول برنج است که امروزه برنج یکی از محصولات و مواد غذایی مهم در کشور محسوب می شود.

وی افزود: محصول برنج امروزه به عنوان یکی از محصولات در بورس کالا عرضه می شود و امید داریم بتوان ارزش افزوده اصلی آن به صاحبان اصلی که کشاورزان و شالیکاران هستند، برسد.

مدیرعامل فرابورس ایران تصریح کرد: تأمین مالی یکی از مؤلفه های مهم در فرابورس است که در زمینه تأمین مالی در فرابورس ایران ابزارهای متنوع از جمله حقوق صاحبان سهامی، سهامداری، سرمایه ای و بدهی در اندازه های مختلف وجود دارد هرچند با توجه به استعداد در منطقه باید گام برداشت و با توجه به توانمندی که وجود دارد ابزارهای متنوع و بازارهای مختلف داریم.

شیرازی با اشاره به اینکه می خواهیم با ورود برنج به بازار معاملات بورس کالای ایران خدمت ارزشمند به مردم استان مازندران داشته باشیم، یادآور شد: عرضه برنج در بورس کار بزرگی است البته تأمین مالی بازارهای مختلف نوآفرین برای شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و بازارهای اول و دوم برای شرکت های بزرگ تر، انواع ابزارهای بدهی و اوراق های مختلف داریم که بسته به اینکه شرکت ها چه توانمندی هایی دارد ارائه خدمات می شود.

مدیرعامل فرابورس ایران با اعلام اینکه با ورود محصول برنج به بازار بورس شفافیت قیمت برای کشاورزان و تولیدکنندگان ایجاد می شود و افراد با اطمینان و اعتماد بیشتر دست به معامله می زنند، گفت: توانمندی شرکت ها در بازار بورس ارزیابی خواهد شد و ابزار مناسب برای آن تعریف می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.