با ما همراه باشید

سیاست

انتصاب سرپرست بخشداری مرکزی آمل با حکم استاندار مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / محمدباقر ضربی امشب با حکم استاندار مازندران به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان آمل منصوب شد.

ضربی که هم‌اکنون بخشدار امامزاده عبدالله این شهرستان است با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی منصوب شد همچنین رضا مقدم قبل این به مدت بیش از دو سال مسئولیت بخشداری مرکزی را عهده‌دار بود.

فرماندار ویژه آمل در این مراسم اظهار کرد: همه باید افتخار کنیم زیر پرچم جمهوری اسلامی در حال خدمت به مردم گام برداریم و رضایت خداوند در هر کاری مدنظر باشد.

سید عباس حسینی با اشاره به اینکه با شهدا عهد بستیم و پای عهد خود برای همیشه می‌مانیم، افزود: باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم گام برداریم، مردم برای‌مان مهم هستند پس بابد در راستای خدمتگزاری به مردم صبر و تحمل داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه بخشداران بازوی قدرتمند در بخش‌ها هستند، تصریح کرد: مردم و نخبگان در حال رصد فعالیت و کار مسؤولان هستند و آنها را زیر نظر دارند، همچنین شهرستان آمل نیاز به تحول جدی دارد و باید برای رضایت خداوند، خدمت به مردم، اعتلای نظام و پیشرفت کشورمان شبانه‎روزی کار کنیم.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه اگر مردم ببینند مدیران و مسؤولان کشور در حال کار هستند دل‎خوش و دعاگو خواهند بود، یادآور شد: باید با قوت، قدرت، جسارت، توانمندی بیشتر و اراده قوی برای مردم کم نگذاریم هرچند باید فرصت کار و موقعیت حساس را قدر بدانیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.