با ما همراه باشید

سیاست

اگر خدا در زندگی نباشد مدیر مملکت جاسوس از آب در می‌آید/ مجلس و دولت بدون خدا کار را خراب می‌کند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام اینکه اگر مجلس و دولت با خدا نباشد کار خراب می‌شود، گفت: اگر خدا و اهل بیت در زندگی جاری شود مدیر مملکت جاسوس از آب در نمی‌آید.

حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی در یادواره سردار شهید همت‌الله متو و شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن در روستای قلعه‌کش، اظهار کرد: انسان‌های دین‌داری باید در مسیر حق ثابت قدم باشند، البته افرادی هستند که در مسیر دین و بندگی با حرف باشند و به حاشیه می‌روند که این افراد به مقصد نمی‌رسند.
وی با اشاره به اینکه بنده واقعی خودش با دارایی پای خدا می‌ایستد، افزود: خداوند با این افراد دست به معامله می‌زند و جان، علم، اندیشه، توانایی و همه داراییشان را در معامله‌ای بسیار پرسود می‌خرد.
آقاتهرانی با اعلام اینکه اگر مجلس، دولت، بازار و اداره با خدا نباشد کار خراب می‌شود، تصریح کرد: باید اثرات نماز، خدا و قرآن در کوچه، بازار، زندگی و مراودت‌مان در متن باشد و به حاشیه نرود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اهل بیت، معصومان، امام حسین(ع) و روضه به زندگی‌مان بیایند و اگر اهل بیت در زندگی‌مان جاری شود مسوول و مدیر مملکت جاسوس از آب در نمی‌آید.
وی با بیان اینکه ما از امت پیامبر اسلام هستیم و مردم دیار طبرستان و مازندران باعث افتخار مملکت بوده و هستند، خاطرنشان کرد: کار اگر برای خدا، با نیت خدا و دوست داشتن و پسند کردن خدا باشد بندگی معنا پیدا می‌کند.
آقاتهرانی با تاکید بر اینکه عده‌ای در بندگی هم با حرف هستند و بیشتر حاشیه برای‌شان مهم است، یادآور شد: خوش به حال آنهایی که خداوند او را برای خود می‌سازد و خودش حال و هوای بنده را دارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۱۳ تاکید و ۹ قسم جدی خداوند در قرآن کریم، بیان کرد: خداوند می‌فرماید ما برای آن که تقوای الهی دارد بن‌بست نداریم و همیشه گشایش است.
وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی با سختی و ریختن خون شهدای زیادی پیروز شد و باید این انقلاب به تمدن اصلی خود برسد، گفت: خداوند در قرآن می‌فرمایند مرگ و زندگی برای امتحان است.
آقاتهرانی با اشاره به اینکه اغتشاش اخیر ترکیبی و متراکم بود، ادامه داد: باید همیشه گوش به فرما تاکیدات مقام ولایت فقیه باشیم زیرا تاکیدات فراوان معظم‌له از گذشته تاکنون داشتند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه امنیت، اقتدار و پیشرفت‌های کشورمان را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده آنها هستیم

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.