با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بازگشت ۲ هکتار از اراضی ملی مناطق جنگلی امامزاده عبدالله آمل به منابع طبیعی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: 2 هکتار از اراضی ملی منطقه جنگلی و بکر امامزاده عبدالله این شهرستان با دستور دادستان آزادسازی شد.

علی اصغر اسماعیل زاده صبح امروز اظهار کرد: بخش امامزاده عبدالله این شهرستان دارای جنگل های زیبا، انبوه و بکر است که هر زمان مورد دست درازی و تجاوز سودجویان قرار می گیرد.

وی با اشاره به دستور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی این شهرستان در اجرای عملیات مأموران اداره منابع طبیعی شهرستان آمل با همراهی مأموران نیروی انتظامی، افزود: این اقدام برای خلع ید متصرفان غیرقانونی ۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه جنگلی امامزاده عبدالله انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل تصریح کرد: متصرفان به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف ۲ هکتار از اراضی جنگلی با پایه های چوبی، سیم خاردار و احداث اتاقک های چوبی و بلوکی کردند که در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، آثار تصرف جمع آوری و عرصه از ید متصرفان غیرقانوی خارج و آزاد شد.

اسماعیل زاده با اعلام حمایت های دستگاه قضایی و انتظامی برای برخورد با متصرفان غیرمجاز در مناطق جنگلی، متذکر شد: مأموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و سرجنگلبانی امامزاده عبداله و عوامل شرکت مجری طرح حفاظت چوب و کاغذ در عملیات خلع ید شرکت داشتند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: دوستداران و همیاران طبیعت در صورت مشاهده هر گونه تصرف و تخریب اراضی ملی می توانند از طریق شماره تماس 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند تا در سریعترین زمان وارد میدان شویم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.