با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

توقیف 3 خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل

منتشر شده

در

امل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: سه خودروی حامل چوب‌آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

علی اصغر اسماعیل‌زاده با اعلام کشف چوب‌آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی موفق به شناسایی و توقیف سه دستگاه خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات توسط مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران- ساری و شهرستان آمل پس از بازدید از کارگاه‌های چوب بری و مراکز دپوی چوب انجام شد، افزود: با توجه به گزارش های دریافتی از منابع محلی بررسی های لازم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل تصریح کرد: پس از سرکشی و بازدید سرزده از کارگاه‌های چوب بری، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی، سرجنگلبانی امامزاده عبدالله و عوامل شرکت مجری طرح حفاظت چوب و کاغذ موفق به شناسایی سه دستگاه خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.

اسماعیل‌زاده متذکر شد: خودروهای حامل چوب جنگلی قاچاق شامل یک دستگاه خاور، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه سواری پژو بودند که پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی توقیف شده و به پارکینگ منتقل شد‌.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل بیان کرد: دوستداران و همیاران طبیعت در صورت مشاهده خودروهای حامل چوب جنگلی قاچاق یا دپو و اختفا آن از طریق شماره تماس ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.