با ما همراه باشید

سیاست

تفکر بسیجی زمینه‌ساز پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرماندار نور با اشاره به اینکه بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است، گفت: امروزه بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف را مرهون تفکر بسیجی هستیم.

بیژن پولادی در بیستمین یادواره منطقه رستمرود این شهرستان، اظهار کرد: علما، فرهیختگان، چهره‌های برجسته ادبی، اندیشمندان و فقهای زیادی در این دیار زندگی داشتند و شهرستان نور در ایام دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع از امنیت و حرم اهل بیت تعداد ۶۱۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با اعلام اینکه بسیج شجره طیبه مبارک است که امام راحل آن را بنا نهادند و ثمره آن را امروزه نه تنها در ایران سلام بلکه در جهان اسلام، خاورمیانه و جغرافیای بین‌الملل به عنوان یک تفکر کارگشا و اساسی مشاهده می‌کنیم، افزود: تفکر بسیج و بسیجی امروزه در بین کشورهای آزادی‌خواه دنیا به الگوی دفاع و مبارزه با زورگویان و ظالمان تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه مسیری که شهدا و خانواده آنها ترسیم کردند به سعادت و آبرومندی در دنیا و آخرت ختم می‌شود، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بیانات ارزشمندشان یادآور شدند که سیر تحول انقلاب به انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی می‌انجامد.

پولادی تصریح کرد: برای جامعه‌پردازی در جغرافیای ایران، در جبهه مقاومت و صدور انقلاب باید یادواره‌های شهدا و برپایی محافل یاد شهیدان با شور و شعور ویژه برگزار شود زیرا بنا به فرمایشات رهبر انقلاب گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست تا به سمت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای حضور امام زمان(عج) پیش رویم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه لازم است اقشار مختلف مردم، نسل جوان و نوجوان، نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی با مطالعه عمیق زندگی و سیره شهدیان بدانند که این افراد چه کسانی بودند، دست به چه کار بزرگی زدند و مسیر شهدا به کجا می‌رسد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در بوستان انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ تأسیس شد، گفت: امروزه بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف را مرهون تفکر بسیجی هستیم زیرا بسیج در مقابل دشمنان بیمناک و برای دوستان امیدآفرین و مایه آرامش است.

وی با اشاره به اینکه بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است، ادامه داد: در اذهان جامعه بسیج الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید برای همیشه حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد.

پولادی با اعلام اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل و بیعتی دوباره با رهبر انقلاب اسلامی است، متذکر شد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی قدردان خدمات بسیج مستضعفان هستند و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را فراموش نمی‌کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.