با ما همراه باشید

سیاست

سخنگوی سپاه: مظلوم‌کشی در غزه، شعار حقوق بشری غرب را زیر سؤال برد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سخنگوی سپاه پاسداران گفت: با کودک‌کشی و مظلوم‌کشی در غزه، شعار حقوق بشری آمریکا و اروپا زیر سؤال رفت و این مستکبران به ندای مردم سرزمین خودشان در رابطه با فلسطین توجه نمی‌کنند.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف شب پنج شنبه در بیستمین یادواره ۱۴ شهید منطقه رستمرود این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب برگزاری یادواره شهدا، نام بردن شهدا، تولید آثار فرهنگی برای نشر و نشر یاد شهدا و چاپ آثارشان کمتر از شهادت نیست.

وی با اعلام اینکه شهدا زنده اند و ما در محضر آنها هستیم، افزود: آنها جان شان را در راه اسلام با خداوند معامله کردند و این حرکت ارزشمند سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با بیان اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب، دین اسلام را به عرصه سیاسی و اجتماعی زندگی مردم وارد کردند، یادآور شد: امام امت برای همه دنیا دین را به زندگی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آنها آورد و این مهم شاهکاری است که امام (ره) با استقامت و پایمردی به ملت ایران هدیه کردند.

شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه 

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی این مسیر درست و صحیح را به خوبی ادامه داده و روز به روز بر شعاع گسترش پیام انقلاب اسلامی افزوده می شود، تصریح کرد: همه مردم کشورهای جهان به میزان توانمندی رهبران خود بزرگ و عزتمند شده یا سرافکنده و نابود می شوند، ایران اسلامی در عصر حاضر امام فقیه و عالم مخلص دارد که یک تنه مقابل همه دنیای کفر ایستاده است.

شریف با اعلام اینکه به رحلت امام راحل رهبری انقلاب اسلامی به دست مقام معظم رهبری سپرده شد، بیان کرد: معظم له در مقابل انواع توطئه و دشمنی های سنگین اجانب کشتی اسلام و انقلاب را مدبرانه، شجاعانه و بدون هیچ نقص هدایت می کند.

وی با بیان اینکه باید در تحقق آرمان های شهدا وفادار بوده و بیشتر از گذشته نزدیک به آن باشیم تا فاصله نگیریم، ادامه داد: انقلاب اسلامی در پیمودن آرمان امام خمینی (ره) و راه شهدا همانند خورشید درخشان عمل کرده است و امروزه شاهد طلوع جدید از پیام انقلاب به سراسر عالم هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام فرمودند که رژیم صهیونیستی  غده سرطانی است تا زمانی که در دنیا است جامعه بشری آرامش به خود نمی بیند و باید از جغرافیای سیاسی جهان محو شود، بیان کرد: امروز با عملیات طوفان الاقصی به تدابیر ارزشمند امام راحل بیشتر از گذشته پی بردیم.

بنای فروپاشی رژیم صهیونیست توسط حزب الله گذاشته شد

وی با اعلام اینکه پیروزی فلسطین، آزادی بیت المقدس و مردمان مظلوم آن از اهداف بزرگ امام راحل بود، خاطرنشان کرد: باید امروزه پس از شهدا برای برای تحقق آرمان های امام امت قدم به قدم و لحظه به لحظه همراه با تدابیر رهبر انقلاب پیش رویم.

شریف با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا و الگو شدن راه و روش بسیجیان نخستین شکست عرصه نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان رقم خورد و آنها طعم شکست را چشیدند، ادامه داد: سنگ بنای نقطه آغاز فروپاشی سیستم نظامی، امنیتی و دفاعی صهیونیست ها توسط حزب الله گذاشته شد و سپس نیروهای حماس، حزب الله، جهاد اسلامی و رزمندگان فلسطین در چهار مرحله آن را امتداد دادند تا به عملیات معجزه آسا، بی نظیر و ماندگار طوفان الاقصی رسیده است به طوریکه که تمام تار و پود ۷۵ ساله و بافته های صهیونیست را به هم ریخت و تحولات منطقه را به گونه ای دیگر دگرگون کرد البته این حرف بسیاری از تحلیلگران برجسته دنیا است.

طوفان الاقصی در امتداد جنگ ۳۳ روزه بود

وی با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی فکر متوهم ایجاد دولت یهود از نیل تا فرات را برای صهیونیست ها می پروراند و در پرچم اولیه خود آن را ترسیم کرده است، افزود: امروزه به برکت اهداف بلند امام راحل، الهام بخشی و تدابیر رهبر انقلاب، خون شهدای مقاومت و شاگردان مکتب حاج قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی حکومت از نیل تا فرات را فراموش کرده است و دور ۲۷ هزار کیلومتر مربع اشغالی دیوار بتنی بزرگ و مجهز کشیدند و اعتقاد داشتند قلعه نفوذناپذیر راه انداختند.

شریف با اعلام اینکه پایه های رژیم صهیونیستی بر چهار عنصر استوار است، گفت: نخستین عنصر داشتن مجهزترین سیستم دفاعی و امنیتی هشداردهنده با فناوری های روز دنیا است و تنها سیستم مدرن پدافند هوایی را شکل دادند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: دومین پایه زورگویی و تجاوز به مظلومان ارتش رژیم صهیونیستی بود که خود را چهارمین ارتش مجهز دنیا می دانستند و با حمایت استکبار جهانی، آمریکا و کشورهای غربی خود را برقدرت می خواندند.

شریف گفت: سومین عنصر پایه های رژیم صهیونیست عنصر رعب و وحشت بود که با استفاده از امپراطوری رسانه ای به افکار عمومی  این گونه القا کردند که ما شکست ناپذیریم و کوچکترین حرکت مقابل اسرائیل منجر به خسارت جبران ناپذیر می شود و پشتیبانی پل هوایی آمریکا را می دیدند.

وی با اشاره به اینکه راهبرد رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده است، ادامه داد: ۳ هزار رزمنده حماس و جهاد اسلامی بعد از مدت ها تمرین حماسه طوفان الاقصی را راه انداختند و یک هزار نفر از دژ مستحکم و خط نفوذناپذیر آنها عبور کرده است، فرماندهان نظامی دشمن را در رختخواب دستگیر کردند، مقرهای نظامی را منفجر کرده، گروهی از نظامی های آنها را به اسارت در آورد و بخشی از ادوات و تجهیزات نظامی رژیم را به غنیمت گرفتند و به شما نشان داد که ایمان و الهام بخشی مکتب اسلام، دفاع مقدس و فرهنگ بسیجی پادزهر بزرگ است.

سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از بین ۳ هزار نیروی رزمنده تعداد اندکی به شهادت رسیدند و ۹۰ درصد به پایگاه های خود بازگشتند و ۴۶ روز با کمترین تجهیزات مقابل اسرائیل ایستادند.

استقامت ملت صبور و فهمیده غزه در خانه درسی بزرگ به صهیونیست است

وی با اعلام اینکه مردم غزه مقابل بمباران شدید کوچکترین حرکت برای ترک سرزمین شان انجام ندادند درحالی که مقابل نزدیک به ۴۰ روز بمباران صهیونیست با تقدیم چندین هزار شهید در غزه استقامت کردند و ملت صبور، فهمیده و از خود گذشته درس بزرگی به زورگویان دادند.

شریف با اعلام اینکه امروزه استراتژی جریان مقاومت و رزمندگان فلسطین، جهاد اسلامی و حماس نگاه به روبرو و دشمن است زیرا آنها با نگاه به روبرو دشمن را از پای درآوردند تا سرزمین مادری خود را نجات دهند.

راهبرد رو به جلوی جریان مقاومت مقابل دشمنان اسرائیلی

وی با اشاره به اینکه مردم غزه در بدترین شرایط و محاصره ایستادگی کرده و به میدان آمدند، خاطرنشان کرد: آنها راه خود را انتخاب کردند و این راه پرتلاطم را ادامه می دهند، صهیونیست ها به فکر آوارگی مردم فلسطین و نابودی حماس هستند ولی باید بدانند حماس یک مکتب آزادی خواه و آزادی بخش است، تفکر نجات بخش و سازمان آزادی بخش بوده و نابودی ندارند بنابراین تفکر با بمباران و تیراندازی از بین نمی رود.

سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه زبان قدرت مبارزه و زور جواب صهیونیست ها است، یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی روح جدید در کالبد مبارزان فلسطینی دمیده شد و آنها لذت شکست دشمن را چشیدند، الهام بخشی دفاع مقدس برای رزمندگان فلسطین درس عبرتی است که آنها به خوبی آن را می فهمند.

حماس یک مکتب آزادی خواه و تفکر سازمانی آزادی بخش بدون نابودی است

وی با اعلام بمباران مردم بی گناه و کودکان فلسطین طی ۴۰ روز گذشته، بیان کرد: اسرائیلی ها فقط زبان زور می فهمند و وحشی گری شان تمامی ندارد حتی با تانک و بمباران به بیمارستان شفا رحم نکردند، چندین بار بمباران کرده و آنجا را مقر فرماندهی حماس می دانستند و حتی پیاده وارد میدان شدند، آنجا را محل نگهداری اسرای خود می دانستند که واقعا ادعای مضحک، مفتضحانه و خنده دار است.

شریف با اعلام اینکه امروزه اسرائیل به آتش بس تن داد و همه اقدامات و عملیات به نفع جریان مقامت بود هرچند اسراییل به هیچ تعهدی پایند نبوده و نیستند، ادامه داد: افکار عمومی دنیا برای اولین بار در ۷۵ سال گذشته حمایت جانانه از مظلومان فلسطین داشتند و ماهیت رژیم وحشی اشغالگر صهیونیست را برملا کرد.

رژیم اشغالگر به هیچ تعهدی پایند نبوده و نیست

وی با اعلام اینکه چهارمین عنصری که اسرائیلی ها بر ان تکیه کردند حمایت آمریکایی ها و غربی ها است، بیان کرد: با کودک‌کشی و مظلوم‌کشی در غزه، شعار حقوق بشری آمریکا و اروپا زیر سؤال رفت و این مستکبران به ندای مردم سرزمین خودشان در رابطه با فلسطین توجه نمی‌کنند.

شریف با اشاره به جنایت بشری در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی  راه افتاده است، گفت: بخش عمده حاکمان کشورهای غربی سگ های دست آموز آنها هستند و با ورود اشغالگران حاکمان آنها به زیر کشیده می شوند.

وی با اعلام اینکه ما راه شهدا را امتداد می دهیم و در دفاع از کشور، امنیت، تمامیت سرزمین و توانمندی های دفاعی روز افزون تلاش داریم، یادآور شد: ما تلاش کردیم تا کسانی که زیربار ظلم بیگانگان هستند را حمایت کنیم.

شریف ادامه داد: نمونه بارز آن تلاش شبانه روزی حاج قاسم سلیمانی در توانمندسازی جبهه مقاومت است و شاگردان مکتب ان فرمانده بزرگوار بعد سه سال از شهادتش نبرد قهرمانانه ای را سر و سامان دادند و دنیا انگشت حیرت به دهان گرفتند که همه اینها جز اراده خداوند چیز دیگری نبود.

شریف با تأکید بر اینکه به برکت تلاش رزمندگان افتخارآفرین جبهه مقاومت خداوند قدس بزرگ را آزاد خواهد کرد، تصریح کرد: موتور محرکه رزمندگان مقاومت صدور انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و تحقق تدابیر رهبر انقلاب اسلامی است هرچند آینده از آن کسانی است که در میدان حاضر می شوند، صبر پیشه می کنند و در راه خداوند از هیچ نبردی هراس ندارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.