با ما همراه باشید

سیاست

فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیستی در حال رقم خوردن است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / امام جمعه آمل با بیان اینکه فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیست را مشاهد می‌کنیم،گفت: با مراجعه به بیانات رهبر انقلاب مشاهد می‌کنیم که معظم له فرمودند آمریکا باید از غرب آسیا برود و این مهم را حماس محقق خواهد کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت همگان به تقوای الهی در مصلای میربزرگ، اظهار کرد: تقوا برای مسؤولان نظام جمهوری اسلامی به معنای تولید پادزهری برای زهر ناامیدی و بی‌اعتمادی است که دشمنان در تلاش برای تزریق در جان و نفس مردم جامعه هستند.

وی گفت: باید مسؤول باتقوا باعث تلاش در جهت اعتماد به نظام شود و تا به تقویت امید در دل‌ها گام بردارد، البته مسؤولان در جامعه اسلامی وظایف بسیار بزرگی دارند و باید در بین مردم اعتماد و امیدآفرینی داشت.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه اولیا و انبیا الهی برای مبارزه با آلودگی و ناپاکی‌های حاکمان از خداوند شرح صدر می‌خواستند، تصریح کرد: زمانی نعمت خدا بر ما تمام می‌شود و برکات خداوند از آسمان و زمین بر ما حاکم می‌شود که پاکان و صالحان زمام امر حکومت را به دست بگیرند.

یعقوبیان گفت: وظیفه مردم این است که حاکمان سالم و پاک را بر مسند امور قرار دهند.

وی با اعلام اینکه خداوند می‌خواهد ما جامعه‌ای طاهر داشته باشیم، یادآور شد: نعمت عدالت و امنیت از مهمترین نعمت‌های خداوند است همچنین عدالت اقتصادی، کیفری، امنیت جانی، امنیت آبرو، امنیت جان و نوامیس با حکومت پاکان بر جامعه به ثمر می‌آید.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه فلسفه وجودی ما این است که زمینه ساز حکومت پاکان باشیم تا نعمت خداوند بر ما تمام شود، افزود: باید اهل شکر به درگاه خداوند باشیم زیرا خداوند می‌فرمایند تمام عالم برای آن است که پاکان زمام عالم را بر دست بگیرند تا نعمت خداوند بر جامعه اسلامی تمام شده و همگان در امنیت به سر ببرند.

وی با تأکید بر اینکه انسان باتقوا نسبت به حوادث اجتماعی و جریان‌های جامعه خود آگاهی و اطلاع دارد، یادآور شد: پدران و بزرگان مؤمن در جامعه اسلامی نظام طاغوت را از بین بردند تا حکومت پاکان در این کشور حاکم شود، امروزه بعد رهبری امام امت، مقام معظم رهبری سکان هدایت جامعه اسلامی را به درستی در دست دارد تا آنجایی که دشمنان جرأت نگاه بد به این کشور ندارند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه زمانی ساخت یک لاستیک در این کشور ممکن نبود ولی امروز ساخت موشک بالستیک و پیشرفت‌های عظیم علمی باعث شده تا خواب از چشم اجانب استکباری و آمریکا گرفته شود، بیان کرد: جهالت و بی‌خبری تقوا و مقدس بودن نیست، انسانی مقدس کسی است که بداند در جامعه چه می‌گذرد و به درستی مشکلات را شناسایی کرده در صدد رفع آن برآید.

وی با گرامیداشت روز غزه، یادآور شد: حماس در نوار غزه دست به کار بزرگی زد تا سقوط سیستم سیاسی، نظامی، امنیتی و روانی رژیم صهیونیست رقم بخورد.

امام جمعه آمل گفت: تمام مراکز جاسوسی و اطلاعاتی دنیا در خدمت رژیم صهیونیست است هر چند آنها مدعی هستند اگر مورچه‌ای در شب تار بر روی سنگ سیاه برود از آن اطلاع دارند و حصار آهنین امنیتی دورغین خود را تبلیغ کرده و سلطه از نیل تا فرات و حکومت بر جهان را می‌خواستند محقق کنند.

وی با اعلام اینکه گروه حماس از جبهه مقاومت با امکانات موجود سیستم امنیتی و روانی صهیونیست را از هم پاشیده است و با مهاجرت معکوس شاهد فرار رژیم صهیونیستی از فلسطین هستیم، خاطرنشان کرد: گنبد آهنین آنها امروزه بسیار خرد و کوچک شده کرد و رژیم صهیونیست با حمایت تمام سیستم‌های نظامی دنیا دیگر توان مقابله ندارد و رو به نابودی می‌رود.

یعقوبیان با بیان اینکه حماس در گام نخست تمام برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و دنیا را بر باد داد، گفت: آنها تلاش داشتند تا ایران منزوی شده و هیچ اثری در غرب آسیا و خاورمیانه نداشته باشد، تمام کشورها ارتباط شان با ایران را قطع کنند و برای این کار آدم‌کشی بی‌نظیر در کشورهای سوریه، لبنان و یمن راه انداختند تا جمهوری اسلامی ایران را منزوی کنند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه آمریکا روزی خود را ابرقدرت دنیا می‌دانست ولی امروز اعلام کرده که توان حذف حماس را ندارد و باید دولت فلسطین در کنار دولت صهیونیست شکل بگیرد، ادامه داد: این مهم عجز و بیچارگی آمریکا و صهیونیست را به زبان می‌آورد و نتانیاهو، حماس را دعوت به صلح و آتش‌بس می‌کند ولی حماس می‌گوید من شرایط برای آتش بس را بیان می‌کنم و شرایط رژیم صهیونیستی را قبول ندارم.

وی با بیان اینکه فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیست را مشاهد می‌کنیم، متذکر شد: با مراجعه به بیانات رهبر انقلاب مشاهد می‌کنیم که معظم له فرمودند آمریکا باید از غرب آسیا برود و این مهم را حماس محقق خواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.