با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

فیلم سینمایی خلبان شهید احمد کشوری در «سیمرغ» ساخته می شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / کارگردان سریال نام آشنای مجموعه تلویزیونی سیمرغ گفت: فیلم سینمایی مستقل امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری سال آینده در شهرستان سیمرغ ساخته می شود.

حسین قاسمی جامی با اشاره به ساخت فیلم سینمایی زندگی نامه امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری، اظهار کرد: ساخت فیلم سینمایی مستقل شهید احمد کشوری در دستور کار قرار دارد و به زودی در شهرستان سیمرغ و کیاکلا فیلمبرداری آن آغاز می شود.

وی افزود: امیدواریم عملیات ساخت این فیلم مستقل سال آینده به پایان رسیده و برای عرضه و اکران مهیا شود.

کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون کشور تصریح کرد: این فیلم سینمایی با رویکرد جدید ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و دلاورمردی امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری را به نمایش درمی آورد و سعی در آن از هنرمندان شاخص و نام آشنای کشور بهره بگیریم.

قاسمی جامی با اشاره به مراحل مختلف ساخت فیلم سینمایی مستقل، یادآور شد: هم اکنون پیگیر انتخاب تیم بازیگری قوی و اثرگذار هستیم همچنین در ایام سالروز شهادت شهید کشوری با سفر به مازندران ابعاد مختلف ساخت فیلم را بررسی کردیم.

وی متذکر شد: هنوز عنوان فیلم سینمایی انتخاب نشده است و اوایل سال آینده می خواهیم با استقرار تیم تصویر، کار فیلمبرداری را در مازندران آغاز کنیم.

کارگردان سریال نام آشنای “سیمرغ”، خاطرنشان کرد: با قاطعیت اعلام می کنم فیلم سینمایی زندگی خلبان شهید احمد کشوری از آثار اثرگذار، بزرگ و فاخر کشور به صورت مستقل با موضوع یکی از شهدای هوانیروز ارتش باشد.

قاسمی جامی بیان کرد: سیمرغ مجموعه تلویزیونی در سال ۱۳۷۱ بود که از شبکه اول سیما به روی آنت رفت، این فیلم سینمایی که با استقبال گسترده در آن زمان روبرو شد روایتگر زندگی احمد کشوری و علی اکبر شیرودی دو خلبان تیزپرواز آسمان های ایران اسلامی در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.