با ما همراه باشید

سیاست

149 آملی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند

منتشر شده

در

پایگاه اطلاع رسانی آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرپرست‌ فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت: 149 نفر از این شهرستان با پایان مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در این رقابت سیاسی اعلام حضور کردند.

ذات الله زارعی اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین و حساس ترین رویدادهای سیاسی در پایان سال جاری است که می تواند بار دیگر همت، یکرنگی و اتحاد مردم کشور را به نمایش درآورد.

وی افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد با انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه تعداد 149 نفر از این شهرستان با پایان مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در این رویداد مهم و رقابت سیاسی اعلام حضور کردند، تصریح کرد: میزان استقبال بانوان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس بالا بوده و نشان از شور، امید و نشاط انتخاباتی در این شهرستان دارد.

زارعی با اشاره به اینکه آغاز رسمی مرحله پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه 16 مرداد  سال جاری بوده است، بیان کرد: تا پایان ساعت تعیین شده در آخرین روز پیش ثبت نام تعداد ۱۴۹ نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل فرم های لازم اقدام کردند که از این تعداد ۱۳۶ نفر از داوطلبان مرد و ۱۳ نفر زن هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با تأکید بر اینکه همه اطلاعات هویتی و مدارک متقاضیان برای ۶ دستگاه ثبت احوال، فراجا، دادستانی، وزارت خارجه، سازمان امور استخدامی و وزارت علوم، بهداشت، دانشگاه آزاد و مرکز مدیریت حوزه های علمیه ارسال می شود، یادآور شد: این نهادها اطلاعات و مدارک لازم متقاضیان را صحت سنجی می کنند و تا مدت یک ماه پاسخ خود را برای صحت یا عدم صحت مدارک اعلام خواهند کرد.

زارعی با بیان اینکه در ترکیب تحصیلات ثبت نام کنندگان ۱۳ نفر لیسانس و زیر لیسانس، ۸۶ نفر فوق لیسانس، ۲۲ نفر دارای مدرک دکترا و ۸ داوطلب دارای تحصیلات حوزوی هستند، ادامه داد: مشمولان ماده ۲۹ هم یک نفر بوده و همچنین ۲۷ نفر نیز دارای سوابق ایثارگری هستند.

وی با اعلام اینکه برای آن دسته از داوطلبانی که پیش ثبت نام اولیه خود را نهایی کردند پیامکی با عنوان پیش ثبت نام شما با موفقیت به پایان رسید ارسال شده است، گفت: کد رهگیری برای این دسته از متقاضیان بعد از بررسی مدارک صادر خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه در زمینه پیش ثبت نام مشارکت بسیار خوب را شاهد بودیم، بیان کرد: این مهم نشان دهنده در پیش بودن انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری است.

خواهد بود افزود: میزان استقبال بانوان در پیش ثبت نام ها نشان از شور، امید و نشاط انتخاباتی در شهرستان است.

زارعی گفت: در مرحله پیش ثبت نام مهمترین هدف صحت سنجی اطلاعات و مدارک افراد است و احراز صلاحیت ها در مراحل بعد انجام می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.