با ما همراه باشید

سیاست

ثبت نام 1350 مازندرانی در پیش ثبت نام داوطلبان مجلس

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: تعداد کل ثبت نامی های مازندران براساس آخرین بروزرسانی در پیش ثبت نام داوطلبان مجلس تعداد یک هزار و 350 نفر هستند که در سامانه وزارت کشور نام نویسی کردند.

 

روح الله سلگی با اشاره به پایان پیش ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در مازندران، اظهار کرد: آخرین روز پیش ثبت نام امروز انجام شده که این فرصت آخرین مهلت بوده و تمدید نخواهد شد.

وی افزود: تعداد کل ثبت نامی های مازندران براساس آخرین بروزرسانی تعداد یک هزار و 350 نفر هستند که در سامانه وزارت کشور نام نویسی کردند.

سلگی با اشاره به استقبال بانوان برای نام نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از این تعداد 144 نفر خانم هستند که نسبت به دور گذشته دو برابر شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه بیش از 11 درصد ثبت نامی های مازندران از بانوان هستند که این آمار در دوره گذشته حدود 6 درصد بود، خاطرنشان کرد: تعداد بیش از یک هزار و 205 نفر از ثبت نام کنندگان آقا هستند همچنین تحصیلات 950 نفر کارشناسی ارشد و 202 نفر هم دارای مدرک دکترا هستند.

سلگی با اشاره به اینکه از تاریخ 23 تا 26 شهریور امسال مدارک ارسالی توسط وزارت کشور به مراجع ذی صلاح برای صحت سنجی ارسال می شود، ادامه داد: صحت سنجی مدارک پس از یک روز در 27 شهریور انجام شده و برای افراد ثبت نام شده کد رهگیری ارسال می شود تا برای ثبت نام حضوری از آن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه افراد متقاضی در 27 مهر ماه امسال برای ثبت نام حضوری باید به فرمانداری ها مراجعه کنند، یادآور شد: کد رهگیری ارسال شده به داوطلبان در ثبت نام رسمی بهره گیری می شود همچنین برای ثبت نام اصلی باید پیش زمینه نام نویسی انجام شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.