با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آتش سوزی در واحد ماست میوه ای شرکت کاله

آتش سوزی سه شنبه شب در شرکت لبنی کاله آمل پس از حدود سه ساعت مهار شد.

منتشر شده

در

این آتش سوزی حوالی ساعت 20 در واحد تولید ماست میوه ای آغاز شد و بلافاصله آتش نشانان آمل با تجهیزات کامل در محل حضور یافتند .
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در این مورد  گفت که نخستین خودروی آتش نشانی چهار دقیقه پس از دریافت تماس آتش سوزی در محل حضور یافت ولی پیدا کردن کانون آتش سوزی زمان بر شد.
حسین نذیری افزود : آتش سوزی از سقف سالن تولید ماست میوه ای شرکت کاله شروع شد و با توجه به وسعت شرکت ، 15 آتش نشان به همراه سه دستگاه خودروی سنگین و پشتیبانی و سه خودروی سبک در خاموش کردن آتش فعالیت داشتند.
وی با اعلام این که آتش نشانان بلافاصله پس از پیدا کردن کانون آتش سوزی آن را مهار کردند تا به سایر قسمت ها سرایت نکند ، گفت که با توجه به این که آتش سوزی در کانال تاسیسات سالن تولید ماست میوه ای رخ داد ، دسترسی به محل حریق را مشکل کرد و آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و بهره گیری از کپسول اکسیژن عملیات اطفای حریق را انجام دادند.
نذیری با اعلام این که آتش سوزی تلفاتی نداشت ، افزود : عملیات خاموش کردن این آتش سوزی حدود سه ساعت زمان برد ولی برای این که مطمئن شویم دوباره شروع نشود ، یک دستگاه خودروی سنگین به همراه چهار آتش نشان در محل حضور دارند.
شرکت تولید لبنیات کاله آمل در جاده آمل به چسمتان شهرستان نور واقع است . این شرکت سال 1370 تأسیس شد و هم اکنون جایگاه چهل و هشتیمن واحد صنایع غذایی جهان را در اختیار دارد.
این شرکت در هفت سال گذشته به طور دائم به عنوان تنها صادر کننده نمونه در فرآورده‌های لبنی کشور برگزیده شد.
دراین واحد تولیدی بیش از 15 هزار نفر مشغول کار هستند و روزانه بیش از 2 هزار و 650 تن انواع فرآورده‌های لبنی تولید می کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.