با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آغاز فعالیت‌ های فرهنگی و اجتماعی پلیس در سواحل مازندران

فعالیت‌ های فرهنگی و اجتماعی پلیس با اجرای برنامه‌ های متنوع هنری و تبلیغی در سواحل، تفرجگاه‌ ها و مناطق گردشگری آغاز شد.

منتشر شده

در

 سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از آغاز فعالیت‌ های فرهنگی و اجتماعی پلیس با اجرای برنامه‌ های متنوع هنری و تبلیغی در سواحل، تفرجگاه‌ ها و مناطق گردشگری استان خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اولویت‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اجرای طرح‌ های پیشگیرانه، گفت: باید با شناخت جامعه هدف و ایجاد فرایند‌های لازم برای پرداختن به این موضوعات در راستای پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی که جامعه با آن مواجه است، گام برداشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به تاثیر استفاده از تکنیک‌ ها و روش‌ های نوین در انتقال مفاهیم فرهنگی، افزود: استفاده از افرادی توانمند با تجربه و با توانایی‌ های علمی و آموزشی برای دستیابی به اهداف ناجا در پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی با انجام اقدامات ایجابی امری ضروری است.

سرهنگ باقری با بیان این که پلیس در طرح تابستان امسال از تکنیک ها، روش‌ ها و بستر‌های نوین در انتقال موضوعات فرهنگی به مسافران استفاده کرده است، گفت: برپایی نمایشگاه‌ های سیار با موضوعات آسیب‌ه ای اجتماعی، مواد مخدر، عفاف و حجاب و کنترل خشم، تئاتر درمانی و برپایی مشاوره فعال با استفاده از کارشناسان مرکز مشاوره از مهمترین اقدامات پلیس در این زمینه به شمار می‌رود.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی در قالب لوح فشرده، بروشور، تراکت، پلات‌ های نمایشگاهی و سایر اقلام فرهنگی بین مسافران را از دیگر فعالیت‌ های نیروی انتظامی استان در این زمینه برشمرد و افزود: قالب برنامه‌ های پلیس در تابستان امسال با رویکرد آموزشی و انتقال ارزش‌ها و هنجار‌های اخلاقی و اسلامی است و هدف از اجرای این برنامه‌ ها تعامل با جامعه هدف و اخذ مشارکت اجتماعی برای ارتقاء امنیت اجتماعی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.