با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آملی‌ها حدود ۲ میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست این شهرستان بیش از یک میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان اخیر کشور کمک کردند.

منتشر شده

در

حسین قربانی اظهار داشت: از مجموع کمک‌های اهدا شده مردم نیکوکار آملی برای سیل زدگان استان‌های کشور، بیش از ۷۷۹ ریال کمک به صورت نقدی و بیش از یک میلیارد و ۳۲ میلیون ریال کمک غیر نقدی بوده که در یک هفته گذشته جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی اضافه کرد: انواع مواد غذایی، آب معدنی، موکت، فرش، پتو، کفش و البسه ازجمله کمک‌های غیر نقدی اهدایی شهروندان آملی برای سیل زدگان بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اشاره به اینکه با توجه به عمق حوادث در شهرهای سیل زده کشور، ارسال انواع مواد غذایی، پوشاک و پتو مورد نیاز جدی است، از مردم نیکوکار و نوع دوست آمل درخواست کرد که کمک‌های نقدی وغیرنقدی خود را برای کمک به سیل زدگان به پایگاه‌های این نهاد تحویل دهند.

قربانی یادآورشد، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان به صورت شبانه روزی آمادگی دریافت کمک‌های شهروندان برای ارسال به سیل زدگان که چشم انتظار مردم هستند، می‌باشد.

در شهرستان حدود ۴۰۶ هزارنفری آمل بیش از ۶ هزار خانوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.