با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

اجرای 127 طرح ساخت و ساز اماکن متبرکه و فرهنگی اوقاف در مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه ۱۲۷ طرح ساخت ‌وساز متبرکه اوقاف مازندران در حال اجرا است، گفت: در  راستای انجام مسئولیت اجتماعی و انجام دستگیری از نیازمندان تعداد ۲۱۵ هزار سبد کمک معیشتی در ایام کرونا بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام ابراهیم حیدری ‌جناسمی در حاشیه آئین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران به میزبانی آستان امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرآن کریم جامع ترین و کامل ترین کتاب آسمانی برای انسان سازی و زندگی ماندگار و پرثمر دنیوی و اخروی است.

وی با اشاره به میزبانی شهرستان آمل از مهمترین رویداد قرآنی استان مازندران در مجتمع بصیرت آستان امامزاده ابراهیم، افزود: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم پس از طی مرحله منطقه ای در رقابت استانی به مدت دو روز در دو بخش برداران و خواهران پرشور و بانشاط برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه در بخش پایانی بیش از 150 چهره قرآنی در 8 رشته با هم به رقابت پرداختند، متذکر شد: امید داریم با درخشش چهره های قرآنی مازندران در مرحله سراسری و بین المللی حائز رتبه های برتر شویم.

حیدری با اشاره به برنامه های فرهنگی و مذهبی متعدد اوقاف و امور خیریه مازندران در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه، بیان کرد: تعداد ۱۲۷ طرح ساخت ‌وساز بزرگ اماکن متبرکه اوقاف و امور خیریه مازندران در حال اجرا است همچنین در اجرای مسئولیت اجتماعی و انجام دستگیری از نیازمندان تعداد ۲۱۵ هزار سبد کمک معیشتی در ایام کرونا بین نیازمندان و خانواده های مستمند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به خرید دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی برای انجام امور خیر درمانی، یادآور شد: تهیه انواع لوازم بهداشتی بیمارستان و محلول های ضدعفونی از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بوده است.

وی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در امر تولید، مولدسازی و فناوری، تولید برنج و سایر خدمات در امر معیشتی و اسکان هم اکنون در دستور کار قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.