با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

نفرات برتر چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف مازندران معرفی شدند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران در مرحله نهایی به مدت دو روز در مجموعه بصیرت آستان امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

این رویداد مهم قرآنی در دو بخش برادران و خواهران پیگیری شد که در مرحله منطقه ای بیش از 2 هزار و 600 نفر در 8 رشته حفظ 5 جزء، 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل، اذان، دعاخوانی و قرائت تحقیق به رقابت پرداختند.

با راهیابی بیش از 150 چهره قرآنی مازندران به مرحله نهایی، نفرات برتر حائز رتبه های اول تا سوم پس از داوری لازم مشخص شده و راهی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه می شوند.

در بخش برادران و رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم محمدرضا محمدی رتبه نخست را از آن خود کرد.

در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم سید قاسم سیدیان، محمد محسنی وامیرحسین همایون به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد لائینی، امیرحسین زرگری و محمدرضا رضایی حائز رتبه های برتر شده و در رشته اذان مجتبی کریمی به جایگاه نخست دست یافت و سیدمحمد مهدی علوی و محمد حبیبی نژاد رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

حامد برهانی، محمداسماعیل عاشوری و محمد شاکری چناری جایگاه اول تا سوم رشته دعاخوانی را به نام خود ثبت کردند و در رشته ترتیل سیدرضا چاوشیان، حمزه احمدی و مرتضی گواهی رتبه های برتر را به دست آوردند.

در رشته قرائت تحقیق نیز سید پارسا انگشتان با تلاوت زیبا و کم نظیر جایگاه نخست را از آن خود کرد، سید صادق مسلمی به جایگاه سوم دست یافت و سید محمد طاهایی از آمل حائز رتبه سوم شد.

در بخش خواهران چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران فائزه پورجعفر، مریم ملابراری و نجیبه دماوندی رتبه های برتر رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم سیده رقیه قاسمی، شهربانو رنجبر وفاطمه اسماعیلی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم فاطمه غلامی‌ کناری، سیده طاهره موسوی و محدثه ذلیکانی کرسی قرآنی اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم فاطمه نظری حائز رتبه نخست شده و سیده طاهره حسینی و افسانه خانجانی رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

سیده فاطمه زهرا صالحی، فاطمه چالی ملکشاه و سیده صفیه بزرگی پس از داوری داوران مسابقه در رشته ترتیل رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته قرائت تحقیق فاطمه اکبری، هاجر عسکری و معصومه ابدی حائز عناوین برتر شدند همچنین در رشته دعاخوانی سمیه ذوالقدر، سیده فاطمه میرجعفری و آرزو رحیمی جایگاه اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.