با ما همراه باشید

سیاست

احیای دوباره 221 مجموعه صنعتی و تولیدی تعطیل مازندران در دولت سیزدهم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران گفت: با فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۲۲۱ مجموعه تولیدی و صنعتی تعطیل مازندران در دولت سیزدهم دوباره احیا شدند.

سید محمود حسینی پور امروز در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در بخش لاریجان اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم دولت مردمی سیزدهم تشکیل و فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بود که در مازندران توانست واحدهای راکد و تعطیل زیادی را به چرخه تولید بازگرداند.

وی افزود: تعداد ۲۲۱ مجموعه تولیدی و صنعتی تعطیل و راکد مازندران با تصمیمات اساسی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در دولت سیزدهم دوباره احیا شده و به چرخه خدمت و تولید بازگشت داده شدند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کار، تولید و فعالیت صنعتی در بخش کوهستانی و صعب العبور لاریجان بسیار سخت خواهد بود، تصریح کرد: این اقدام جهاد بزرگی است که باید با حمایت نهادهای دولتی تقویت شده و توسعه داده شود.

حسینی پور با اشاره به اینکه توسعه صنایع تبدیلی در مازندران از مهمترین اولویت در راستای تولید و اقتصاد خواهد بود، بیان کرد: صنایع تبدیلی، رمز تحول تولیدات حوزه کشاورزی در مازندران است پس باید به فکر صادرات با تولیدات فاخر باشیم که در بازار جهانی قابلیت رقابت داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه محصولات خاص همانند مرکبات در مازندران نیازمند ایجاد صنایع تبدیلی در پهنه های مختلف هستیم تا هم برای کاهش ضایعات در محصولات کشاورزی اقدام اساسی شود و هم در تولید این محصولات با محوریت صادرات نقش بیشتری ایفا کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مشکلات شرکت‌های تولیدی در بخش لاریجان مطرح شده و آنها را رسیدگی می‌کنیم، گفت: یکی از سیاست‌های ما رفع موانع در حوزه تولید و صنعت است، کار در شرایط سخت کوهستانی بخش لاریجان سخت بوده و مشغول به کار کردن ۱۲۰ نفر از اهالی منطقه کار بزرگی است که باید حمایت شده و توسعه یابد.

حسینی‌پور بیان کرد: در زمینه طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی فعال برنامه های زیادی در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم زمین مورد نیاز آنها را تأمین کرده و تسهیلات مورد نیاز ارائه شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.