با ما همراه باشید

سیاست

پرداخت عمده بدهی 553 هزار میلیارد تومانی دولت گذشته در دولت سیزدهم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: مبلغ 553 هزار میلیارد تومان بدهی دولت های گذشته برای دولت سیزدهم بود که بخش زیادی از آنها با برنامه ریزی دولتمردان پرداخت شد.

قاسم عزیززاده گرجی ظهر امروز در یادواره شهدای گمنام و شهدای پایگاه بسیج آیت الله جوادی آملی با محوریت سردار شهید احمدامین طبرسی در مسجد هدایت، اظهار کرد: حضور مردم کشورمان در همه عرصه ها برای تقویت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود زیرا خون بهترین جوانان و انسان ها پای این نظام ریخته شده و وظیفه داریم تا پای جان برای حفظ و حراست از آن بایستیم.

وی با بیان سیره زندگی و روش عملی شهدا که گلچینی از مردم کشورمان در حفظ نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند، افزود: حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب اسلامی و حضور حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند از دو رویداد مهم است زیرا دشمنان نقشه های زیادی برای عدم حضور مردم کشیدند و این حضور بیشتر در جهت تقویت نظام و آرمان های شهدا خواهد بود.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر حضور مردم، احقاق حق و اقتدار ملی عمومی است، تصریح کرد: بزرگترین رویداد سیاسی منطقه انتخابات است که نقطه قوت اسلام و جمهوری اسلامی خواهد بود زیرا هر مکان و نقطه که دشمنان در آن ورود پیدا کردند و دست به فشار حداکثری برای تضعیف آن داشتند نقطه قوت مان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه انتخابات از جلوه های مردم سالاری دینی و نقطه وجه تمایز جمهوری اسلامی با دیگر کشورها است، ادامه داد: مردم صاحبان اصلی انقلاب و انتخابات هستند، انقلاب مان با اراده و به واسطه مردم ایجاد شد پس همواره انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون هم برای جمهوری اسلامی و هم برای دشمنان مهم بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ماه ها گذشته ستاد تخریب انتخابات را راه انداخت و یارگیری عظیم داشت، بیان کرد: دشمنان برای انتخابات رویکرد تحریم را در پیش گرفتند و امروزه می خواهند با تضعیف تلاش برای حضور حداقلی مردم پای صندوق های رأی داشته باشند.

عزیززاده گرجی با اشاره به راهبردهای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر چهار اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات، گفت: امروزه باید با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دست به انتخاب اصلح بزنیم تا کشورمان بیشتر از گذشته در مسیر پیشرفت و ترقی قرار بگیرد.

وی با اشاره به دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی که توسط امام راحل و همراهی مردم با سقوط نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی روی داد، گفت: امام راحل فرمودند که باید انقلاب مان را به جهان صادر می کنیم و امروزه نتیجه صادر شدن انقلاب را می توان در کشورهای آزادیخواه همانند لبنان با حزب الله، عرق با حشدالشعبی، انصار الله در یمن، فاطمیون در افغانستان، زینبیون در سوریه و مقاومت مردم بی گناه و بی دفاع در نوار غزه مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل با تمام توان در نوار غزه دست به بمباران و می زند و با حمایت کشورهای هم پیمان خود ۷۰ درصد کشتار را در بین زنان و کودکان به راه انداخته است، بیان کرد: عملیات عظیم طوفان الاقصی اقدام بسیار ارزشمند بود تا افکار عمومی بیدار شوند و فلسطین مسئله اول دنیا و جهان اسلام شود البته امروزه مشاهده می کنیم در کف خیابان کشورهای حامی اسرائیل راهپیمایی اعتراضی نیم میلیون نفری در حمایت از مردم غزه به راه می افتد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اعلام اینکه وعده الهی است که اگر خدا یاری کند دیگر کسی توان غلبه ندارد، ادامه داد: حضورمان در همه عرصه ها برای تقویت نظام اسلامی بسیار مهم است زیرا خون بهترین جوانان ما پای نظام ریخته شد.

وی با اعلام اینکه در کشور مسائل زیادی وجود دارد که بخش زیادی از مسائل شامل مشکلاتی است که از قبل باقی مانده و انباشت از مشکلات گذشت است، گفت: همه سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات به نفع مردم به کار می گیریم البته دولت سیزدهم با ریاست رئیس جمهور در طول شبانه روز برای حل مسائل مردم اقدامات مؤثری دارد و در استان مازندران هم با تأکیدات استاندار در آمل کلنگ زنی ۸۰۰ واحد مسکونی انجام شد.

عزیززاده گرجی با اعلام اینکه همه مدیران در این دولت مکلف هستند برای جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبری انقلاب گام بردارند، ادامه داد: در برخی ادوار گذشته دولت، رئیس جمهور بر خلاف فرمایشات رهبر انقلاب موضع می گرفت ولی امروزه می بینیم دولتمردان گوش به فرمان بیانات رهبر انقلاب هستند و رئیس جمهور نخستین فرد برای اجرای بیانات رهبری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با عمده مشکلات مالی، اقتصادی و دیگر مشکلات تحویل گرفته شد در حالی که از قبل توصیه می کردند با چه ظرفیتی با خزانه زیر صفر برای رفع مشکلات می توان گام برداشت، گفت: در کشورمان باید اصل نظام حفظ شود و با تقویت نظام اسلامی انسان های خدمت گذار دست به رفع مشکلات بزدند.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم تعهدات اوراق بدهی منتشر شده ۲۷۸ هزار میلیارد تومان، بدهی به تأمین اجتماعی ۱۶۲ هزار میلیارد تومان، بدهی به پیمانکاران ۱۰ هزار میلیارد تومان، بدهی به شرکت ها ۱۷ هزار میلیارد تومان و استقراض از بانک مرکزی در چهار ماه مانده به پایان دولت دوازدهم ۵۳ هزار میلیارد تومان بود که در سرجمع مبلغ ۵۵۳ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته برای دولت جدید بود که بخش زیادی از آنها در دولت سیزدهم پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی در مازندران یک هزار و ۱۴۴ پروژه افتتاحی به مبلغ ۹ هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان به سرانجام رسید، گفت: ۱۲۵ پروژه کلنگ زنی با اعتبار پیشنهادی ۲ هزار و ۵۳۹ میلیارد تومان و سطح اشتغال زایی ۳ هزار و ۷۵۰ نفر به جریان افتاد.

عزیززاده با اشاره به اینکه ۱۳ واحد تولیدی راکد آمل در دولت سیزدهم احیا شد، از دیگر اقدامات اساسی در دولت سیزدهم را استقرار بالگرد جدید اورژانس هوایی ۱۱۵ مازندران در این شهرستان دانست و گفت: آمل بالاترین رتبه اشتغال با بیش از ۱۲۰ درصد بیش از سهمیه ابلاغی را در اختیار دارد همچنین دولت سیزدهم خود را از جنس مردم می داند، وظیفه اش نوکری برای مردم است زیرا مردم در جمهوری اسلامی معیار هستند و همه برای حفظ منافع مردم و تقویت جمهوری اسلامی گام بر می داریم.

وی بیان کرد: راه حل مشکلات امروزه جامعه با توجه به بیانات رهبر انقلاب، انتخابات است، باید مردم با انتخاب درست به سراغ افراد دغدغه مند، دلسوز و واقعی از جنس مردم بروند که سرباز نظام و در جهت تقویت نظام اسلامی باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.