با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

ارسال ۴۶۳ اثر خبرنگاران ۱۶ استان کشور به بخش رسانه اشکواره حسینی

منتشر شده

در

دبیر بخش رسانه همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی گفت: تعداد ۴۶۳ اثر از خبرنگاران و اصحاب رسانه ۱۶ استان کشور به این رویداد ملی ارسال شده است.

قربانعلی مسافر در حاشیه برگزاری ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی اظهار کرد: این رویداد مهم فرهنگی و مذهبی در ششمین گام خود توانست در گستره ملی به دستاوردهای خوبی برسد و در بخش رسانه نیز خبرنگاران نام آشنای زیادی از استان‌های مختلف کشور آثار فاخر و ارزشمند خود در زمینه نهضت عاشورا، قیام حسینی، مدافعان حرم و فرهنگ عاشورایی را به دبیرخانه اشکواره ارسال کنند.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان آغاز اشکواره حسینی تا ۳۱ مرداد امسال، استقبال بسیار خوبی از اصحاب رسانه و خبر شد و این مهم باعث شد تا مهلت ارسال آثار به مدت ۱۰ روز تمدید شود.

دبیر بخش رسانه همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی با اعلام اینکه پس از پایان مهلت ارسال آثار، تعداد ۴۶۳ اثر از اصحاب رسانه و خبر ۱۶ استان کشور به دبیرخانه این رویداد مهم ارسال شد، تصریح کرد: خبرنگاران استان‌هایی همانند آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، لرستان، زنجان و دیگر استان‌ها در بخش‌های سرمقاله و یادداشت، مصاحبه و گزارش توانستند حضور فعال داشته باشند همچنین پس از استان مازندران بیشترین آثار ارسالی از استان خراسان رضوی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اشکواره حسینی در مجموع امسال در ۶ بخش رسانه، داستان کوتاه، شعر، کودک و نوجوان، تئاتر و عکس برگزار می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار اثر با حضور هنرمندان پنج کشور ایران، سوریه، عراق، افغانستان و ترکیه ارسال شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.