با ما همراه باشید

تجارت

افتتاح 204 پروژه عمرانی و تولیدی آمل با اعتبار 2 هزار و 500 میلیاردی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: تعداد ۲۰۴ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هفته دولت امسال در شهرستان آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

ذات الله زارعی شب گذشته در مراسم گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: نبرد بین جبهه‌های حق و باطل همیشه در تاریخ وجود داشت و امام حسین(ع) مظهر تجلی حق بوده است.

وی با بیان اینکه مسیر حق و باطل تقابل ظالمان و صالحان عالم است، افزود: بدعت‌های غلط پس از رحلت پیامبر اسلام، احیای دین رسول اکرم و احیای امر به معروف و نهی منکر از مهمترین اهداف نهضت حسینی در صحرای کربلا و روز عاشورا بوده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اعلام اینکه پس از مراجعه به تاریخ هر کشور به فراز و نشیب‌های تلخ و شیرین می رسیم که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن جامعه است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با هدایت بی‌نظیر و بی‌بدیل توانست حرکت خود را آغاز کند و در این مسیر ناملایمات و نامردی‌های زیادی به خود دید.

وی با بیان اینکه کارگزاران در نظام اسلامی نگهبان اموال بیت‌المال هستند، ادامه داد: در حفاظت از این امانت باید تمام توان خود را به کار بگیریم.

زارعی با اعلام اینکه در قانون اساسی آمده که همه مردم کشور در برابر قانون حق یکسان دارند و از امکانات لازم باید به یک میزان برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: امروزه امیدبخشی در بین مردم از مهمترین وظایف ما است زیرا در مقطعی که دشمن به دنبال فروپاشی انقلاب اسلامی است باید با امیدبخشی و معرفی دستاوردهای دولت در بین مردم گام اساسی برداریم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: این بیانیه فصل دوم انقلاب را مطرح کردو در آن افتخاری به گذشته و امیدی به آینده مطرح است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به توجه جدی رهبر انقلاب به نسل جوان و جوانان آینده ساز کشور، گفت: جوانان امروز ایران اسلامی ۴۰ سال آینده کشور را تضمین کرده و انقلاب را باید به دست جوانان آگاه، نخبه، توانمند و آینده ساز بدهیم.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال تعداد ۲۰۴ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان آمل به بهره برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: ۵ پروژه کلنگ زنی هم در هفته دولت آمل اجرایی می‌شود.

زارعی بیان کرد: در بین پروژه های هفته دولت میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به ۱۸۱ طرح بخش عمرانی و بیش از یک هزار میلیارد تومان به ۲۳ طرح و پروژه‌های اقتصادی و مشارکتی بخش خصوصی باز می‌گردد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ۷۷ برنامه فرهنگی هفته دولت اشاره کرد و گفت: رشد اقتصادی متوازن و پایدار از اولویت‌های بزرگ و اساسی دولت سیزدهم است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.