با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

التماس دعای جانباز شهید 70 درصد آملی برای اعزام به نوار غزه

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: در عیادت اخیر از شهید سیدحسین کاشانی، از ما خواست دعا کنیم که وضعیت جسمی شان بهتر و مطلوب شود تا به غزه اعزام شود.

 عابدین داغمه چی شب گذشته در مراسم وداع با جانباز ۷۰ درصد شهید سید حسین کاشانی در حسینیه ثارالله سپاه، اظهار کرد: شهادت بهترین نعمت خداوند است و خداوند به شهدا رزق و روزی بی پایان هدیه می دهد.

وی افزود: بهترین نعمت خداوند نصیب بهترین انسان های روزی زمین می شود و این شهید سرافزار نمونه بارز، صبر و مقاومت بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: اگرچه امروز جانبازان ۷۰ درصد در بین ما زندگی می کنند ولی در واقع شهدای زنده هستند و باید قدر این مرواریدهای گرانبهای دفاع مقدس را بدانیم.

داغمه چی با اعلام اینکه طی روزهای گذشته در عیادت از این شهید بزرگوار در بیمارستان حاضر شدیم، بیان کرد: با توجه به حال ناخوشایند این جانباز شهید، از اوضاع غزه و وحشی گری های اسرائیل می گفت و از ما خواست دعا کنیم که وضعیت جسمی شان بهتر و مطلوب شود تا به غزه اعزام شود.

وی با بیان ابراز همدردی و یاری رساند به مردم غزه پس از توحش رژیم غاصب صهیونیستی، یادآور شد: این شخصیت بارز و برجسته الگوی برجسته ولایتمداری بوده و در همه حال حتی در بستر بیماری حامی مظلومان بوده و در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان از دیگران سبقت می گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل متذکر شد: در همایش تکریم از جانبازان ۷۰ درصد و همسران آنها در این شهرستان که سال گذشته برگزار شد روز بسیار خوبی با شهید سید حسین کاشانی داشتیم و در بین همه جانبازان خاطره گویی و تداعی روزهای جنگ لذت بخش و اثرگذار بود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آمل شهر هزار سنگر و خطه عالمان، بزرگان دین، فقها، اندیشمندان، شهدا، سیاستمداران و چهره های شاخص است.

قدیر گرجی، افزود: تاکنون در این شهرستان یک هزار و ۲۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام شده بود که با شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید سید حسین کاشانی تعداد شهدای این شهرستان به یک هزار و ۲۱ شهید رسیده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۳۸ نفر در این شهرستان برای حراست از وطن و دفاع از ناموس جانباز ۷۰ درصد شدند که تعداد ۱۲ جانباز از این بین به خیل شهدا و همرزمان خود پیوستند.

عکس و خبر: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.