با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حال منطقه عمارت محل دپوی زباله آمل خوب نیست/ عمارت در شرایط خوبی به سر نمی‌برد

شهردار آمل با اعلام اینکه امروزه حال منطقه عمارت که محل دپوی زباله در آمل است، خوب نیست، ادامه داد: عمارت در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و نیازمند توجه جدی است.

منتشر شده

در

سیدحمید هاشمی در جلسه هیأت مدیره سازمان‌های وابسته شهرداری آمل با محوریت ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ و اعلام برنامه‌های سال جاری با حضور رؤسای سازمان‌ها، اصحاب رسانه و خبر، اظهار کرد: با بیان عملکرد سازمان‌های مختلف شهرداری می‌توان به اهداف و راهکارهای آنها پی برد.

وی افزود: قرار نیست در حوزه شهری برنامه‌ها و پروژه‌ها به مدت یک سال بوده و به نام فرد تمام شود بلکه مهم این است که باید چشم‌انداز و اهداف عالی برای توسعه شهری آمل داشته باشیم، هر چند اگر پروژه بزرگی طی چند سال آینده به بهره‌برداری برسد باید به کام مردم آمل و استان مازندران باشد.

شهردار آمل با اشاره به اینکه بحران زباله در کشور به مسئله‌ای ملی تبدیل شده است، تصریح کرد: اعتقاد ندارم که مردم آمل و مازندران هزینه زباله کشور را پرداخت کنند زیرا ما همیشه میزبان خوبی برای مردم کشور هستیم و در سال حدود ۴۰ میلیون مسافر در این استان تردد دارند.

این مسؤول با بیان نیاز افزایش توجه به مازندران در زمینه حل مشکل زباله، یادآور شد: باید به حوزه پسماند استان توجه جدی و ملی شود.

هاشمی با اعلام اینکه امروزه حال منطقه عمارت که محل دپوی زباله در آمل است، خوب نیست، ادامه داد: عمارت در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و نیازمند توجه جدی است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید بیشتر از گذشته کار شود، اظهار کرد: فرهنگ شاخصه اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

شهردار آمل با اشاره توجه جدی به بیانات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب اسلامی، متذکر شد: باید مسؤولان از ظرفیت والای جوانان از هر طیف و جریانی استفاده کنند همچنین از ایده‌ها و نظرات نوابغ بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی در توسعه شهری استفاده شود.

این مسؤول افزود: کشورمان مازندران را به جنگل و دریا می‌شناسد ولی شهر آمل فاقد درخت‌های جنگلی در زیباسازی شهری است که البته در این زمینه مسؤولان امر برنامه‌های خوبی برای اجرا در آینده نزدیک دارند.

هاشمی گفت: ۱۲ میلیارد تومان در سال جدید برای امر آسفالت در نظر گرفته شد همچنین مبلغ ۲ میلیارد تومان نیز برای خرید قیر لحاظ شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.