با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حجت الاسلام راستگو درگذشت

حجت الاسلام والمسلمین راستگو از مجریان و مربیان مذهبی در حوزه مسائل کودک و نوجوان امروز در قم،‌ درگذشت.

منتشر شده

در

مسعود ده نمکی با اعلام این خبر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: "حجت الاسلام راستگو بخشی از خاطرات دوران نوجوانی مان بود. خدا رحمتشان کند."

حجت الاسلام محمدحسن راستگو (متولد ۱۳۳۲ در مشهد- 2 آذر 1399) روحانی و پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت است. او مبتکر شیوه خاصی از آموزش و تفریح برای کودکان بود. راستگو همچنین به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشت.

وی که یکی از اولین مجریان و کارشناسان مذهبی برنامه های کودک در حوزه کودکان و نوجوانان پس از انقلاب بود  در ابتدا بدون لباس طلبگی اقدام به اجرای برنامه می کرد. لحن شیرین او در عین حال اجرای نقاشی با گچ با هر دو دست به طور همزمان با قصه گوئی اش در برنامه از جذابیت های کار او بود که خاطراتی را برای کوکان و نوجوانان و حتی ولدینشان در دهه شصت به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام محمدحسن راستگو درگذشت

فعالیت‌ها:

وی سال‌ها مدیریت مرکز مربی کودکان در حوزه علمیه و همچنین به مدت ۳۵ سال اجرای برنامه‌های متعدد تلویزیونی برای کودکان را برعهده داشت. او پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو پرداخت. راستگو در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی به اجرای برنامه پرداخته‌است.

روحش شاد و یادش گرامی باد


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.