با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

رونمایی کتاب «نغمه زندگی» از یک نویسنده معلول در آمل

کتاب " نغمه دلتنگی " که توسط معلول توانمند آملی نوشته شده درجشن بزرگ معلولان شهرستان آمل با حضور مدیرکل بهزیستی مازندران رونمایی شد.

منتشر شده

در

این کتاب را " سپیده فرجی" معلول توانای آملی که در موضوع قطعه‌های ادبی و دل گفته نویسنده کتاب " نغمه‌های دلتنگی " در بخشی مسائل دینی و آزاد وامید به آینده در ۵۶ صفحه نگارش کرده است.

نویسنده کتاب نغمه‌های دلتنگی صبح دوشنبه در مراسم رونمایی کتاب در رابطه با موضوع کتاب خویش گفت: از کودکی به هنر ونوشتن علاقه زیادی داشتم وبا وجود آنکه از نظر جسمی و حرکتی دارای مشکل بودم، اما با حمایت و تشویق پدر و مادرم، نوشتن و همزمان طراحی را به طور جدی شروع کردم.

سپیده فرجی با بیان اینکه این کار آرامش خاصی به من می‌داد، افزود: می‌خواستم به مردم نا امید این امید را بدهم که من با اینکه معلول هستم توانستم این کتاب را به مرحله چاپ برسانم و این ناتوانی ام مرا در این زمینه محدود نکرد.

این نویسنده معلول آمل که در ۳۳ سالگی نخستین کتاب خود را با نام " نغمه‌های دلتنگی" به چاپ رسانده، از چاپ اثرهای طراحی شده خود نیز بزودی خبر داد.

سپیده فرجی ادامه داد، در رشته مینیاتورفرش فارغ التحصیل شدم و بعد از آن به طور جدی به کارم ادامه دادم و تاکنون در بیش از ۴۰ نمایشگاهی که دعوت شدم شرکت و همزمان نیز آثارم در مجله توانا مربوط به معلولان توانا به چاپ رسید.

وی خطاب به مردم به خصوص جوان‌ها و نوجوانان گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند انسان را محدود کند بلکه انسان اگر اراده و امید داشته باشد هرکاری می‌تواند انجام دهد.

باقری مدیرکل بهزیستی مازندران پس از رونمایی از کتاب این نویسنده معلول آملی، همه هزینه‌های مربوط به چاپ آن را نیز تقبل کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.