با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ساعت فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در ماه مبارک رمضان

سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران، ساعت کار مراکز انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

منتشر شده

در

عبدالله محمدی فیروزجایی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مراکز انتقال خون ساری، آمل و بابل در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و در شیفت عصر پس از افطار از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد فعال است.

وی افزود: مرکز انتقال خون بهشهر همه روزه صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و شب‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه شنبه پس از افطار از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد فعال است.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان مازندران گفت: مرکز اهدای خون گلوگاه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰، مرکز اهدای خون جویبار فقط پنج شنبه‌ها و مرکز قائم‌شهر نیز شنبه تا پنج‌شنبه بعد از افطار از ساعت ۲۱ تا ۲۴ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

محمدی فیروزجایی با بیان اینکه مرکز انتقال خون چالوس در نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ آماده دریافت خون‌های اهدایی مردم نوعدوست چالوس است، اضافه کرد: مرکز انتقال خون در تنکابن شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ عصر، رامسر همه روزه ۸ تا ۱۳ و در مرکز مهرگان نور نیز روزهای فرد هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده پذیرش داوطلبان خواهد بود .

وی در پایان گفت: درخواست ما از مردم خداجو و نوع‌دوست مازندران که واجدالشرایط اهدای خون هستند این است، برای حفظ ذخایر خون و فراورده‌های خونی و همچنین تأمین نیاز حیاتی بیماران، در طول ایام و لیالی ماه مبارک رمضان به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند و با اهدای بخشی از خون خود زندگی بیماران را نجات بخشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.