با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سرمربی سابق تیم ملی کشتی هدایت فولادین ذوب آمل را عهده‌دار شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با قراردادی یک‌ساله به تیم فولادین ذوب آمل پیوست.

غلامرضا محمدی مرد عنوان‌دار کشتی کشورمان و سرمربی تیم کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با قراردادی یک‌ساله به عنوان سرمربی تیم فولادین ذوب آمل کار خود را آغاز کرد.

این مربی توانمند کشتی کشورمان شب گذشته پس از عقد قرارداد با مسؤولان تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل، اظهار کرد: مازندران یکی از استان‎های شاخص و زبانزد در ورزش به ویژه کشتی است و من در استان مازندران غریبه نیستم، چه زمان زمان سرمربی‌گری و چه هنگامی که بر روی تشک کشتی می‌گرفتم.

وی افزود: از گذشته تاکنون با مازندرانی‌های زیادی ارتباط داشته و دارم و از این استان خاطره‌های خوبی برایم ماندگار شد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران اسلامی با اعلام اینکه مازندران نه تنها قطب کشتی ایران است بلکه باید به این استان لقب قطب کشتی دنیا داد، تصریح کرد: همیشه وامدار مربیان سازنده و ارزشمند مازندرانی هستم و باید از ظرفیت‌های بالای این استان شمالی کشور در ورزش کشتی بهره لازم برده شود.

محمدی با اعلام اینکه ۸۰ درصد کشتی‌گیران اعزامی به مسابقات جام جهانی کشتی به میزبانی کشور صربستان مازندرانی هستند، ادامه داد: در برخی ادوار تیم ملی کشتی‌گیران هر ۱۰ وزن کشورمان مازندرانی بودند همچنین آمل از شهرهای توانمند در ورزش کشتی است و شهری المپیکی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون امیرحسین زارع و هادی ساروی از افتخارآفرینان آملی در کشتی آزاد و فرنگی هستند، یادآور شد: زمانی که امیرحسین زارع در تیم ملی نوجوانان عضویت داشت این نوید را می‌دادم که پنج سال آینده از بزرگان و افتخارآفرینان کشتی کشورمان شود و امروزه شاهد درخشش این کشتی‌گیر آملی و افتخارآفرینی‌هایش در میادین المپیک و جهانی هستیم.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به حضور اثرگذار بخش خصوصی در تیمداری لیگ برتر، گفت: باید از فعالان بخش خصوصی که در عرصه تیمداری لیگ برتر فعالیت چشمگیر دارند حمایت کرد زیرا بخش خصوصی بدون شک می‌تواند در رشد، پیشرفت، شناسایی و تربیت ورزشکاران ارزشمند باشد.

وی افزود: حفظ حامی و اسپانسر در هر ورزش یک هنر است و باید مدیران‌کل تربیت بدنی در هر استان بتوانند با حمایت خود از بخش خصوصی دست به بالندگی و حمایت ورزش کشورمان بزنند.

 مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور جام یادگار امام (ره) قرار است ۷ مهر امسال پس از رقابت‌های جهانی صربستان کار خود را آغاز کند که غلامرضا محمدی فصل جدید لیگ برتر را با ورزشکاران تیم کشتی فولادین ذوب آمل در مازندران سپری می‌کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.