با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سرهنگ «رمضان قاسمی» آسمانی شد/خداحافظی مرد مهربان جبهه‌های جنگ

همزمان با سالروز رحلت زینب کبری( س)سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از جانبازان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

منتشر شده

در

همزمان با سالروز رحلت بزرگ پرچمدار نهضت کربلا حضرت زینب کبری (س)، سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی که سابقه حضور ۶۰ماهه در جبهه‌های نبرد حق علیه راباطل را در کارنامه داشت سالها به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران منشا خدمات ارزنده‌ای بود که هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

زنده یاد رمضان قاسمی که به‌صورت مستمر از عوارض شیمیایی ریوی رنج می‌برد، 10 روز پیش به همین علت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی قائم شهر بستری شد که متاسفانه ساعتی پیش روح مطهرش که سرشار از عشق به امام ( ره) و شهدا بود بسوی ملکوت اعلی پرواز کرد.

مردمداری،اخلاق نیکو،سعه صدر،پاک دستی و ساده زیستی از ویژگی‌های ممتاز زنده یاد رمضان قاسمی بود که باعث پیوند ناگسستنی او با مردم شده بود.

مرحوم رمضان قاسمی در سن ۱۳سالگی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و تا پایان جنگ در جبهه‌های نبرد حضوری مستمر داشت و در چندین مرحله مجروح و مصدوم شد و سرانجام نیز به افتخار جانباز شیمیایی (۵۰درصد) نائل آمد.

گفتنی است خانواده قاسمی از خانواده‌های انقلابی و شناخته شده شهرستان جویبار و شهر کوهی‌خیل به شمار می‌روند که چند شهید و جانباز تقدیم نظام اسلامی کرد.

خبرگزاری فارس شهادت این مرد مهربان جبهه و جنگ را به خانواده معظم ایشان و دوستان و آشنایان تسلیت عرض می‌کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.