با ما همراه باشید

تجارت

فعالیت 2 هزار نیروی کار در هولدینگ “هونام”/ انجام مسؤولیت اجتماعی در مجموعه صنعتی فولادین ذوب آمل(فذا)

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / قائم مقام شرکت فولادین ذوب آمل در بازدید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، مسؤولان استانی و شهری از مجموعه تولیدی و صنعتی فولادین ذوب(فذا) و نشست با مسؤولان، اظهار کرد: اظهار کرد: نیروی انسانی مهمترین ابزار موفقیت در این مجموعه است و خود را مکلف می دانیم به این قشر احترام گذاشته و برای رضایت آنها تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

مهندس حسام اردشیر با اعلام اینکه با اعلام اینکه زیرساخت ها و ظرفیت سازی تولید در کشور برای بخش خصوصی و دولتی به راه افتاده است، افزود: امروز روز خوبی برای ظرفیت سازی و نصب ماشین آلات نیست بلکه امروزه می طلبد عقل های سلیم ظرفیت های ساخته شده را فارغ از مالکیت به بهره برداری برسانند.

اردشیر با اعلام اینکه بورس باعث از بین بردن مالکیت های حقیقی می شود، یادآور شد: امیدواریم سفر مسؤولان بورس و فرابورس به مازندران کلیشه ای نباشد و اقدامات عملیاتی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت جدیدی در مجموعه تولیدی و صنعتی فذا ایجاد شده که برای بهره برداری از این خط شاخص و مدرن نیازمند سرمایه در گردش و تأمین منابع مالی هستیم که با تحقق آن 300 نفر نیروی انسانی و کار در مدت سه ماه مشغول به فعالیت می شوند.

اردشیر یادآور شد: شرکت فولادین ذوب آمل (فذا) در سال 1376 تاسیس شده و در زمینه طراحی و ساخت انواع قطعات چدنی و فولادی در صنایع مختلف مانند صنعت خودرو ،صنایع پتروشیمی و نفت و گاز، صنایع سیمان ، صنایع شیمیایی ، صنایع معدنی و راهسازی فعالیت می کند در سال 1385 وارد فاز جدیدی از تولید شده است.

وی گفت: هلدینگ هونام شامل شرکت فولادین ذوب آمل، شرکت فراصنعت، دانشگاه فذا، بیمارستان شمال، صنایع آب آشامیدنی نوا، مجموعه کشتی سازی پارس دارای بیش از 2 هزار نفر نیروی کار است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.