با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مصاف سبزجامه‌گان کاله مقابل خودروسازان سایپا در سالن 2 هزار نفری آمل

تیم والیبال کاله مازندران در مرحله نیمه نهایی و دور دوم پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر یک‌شنبه میزبان سایپای تهران است.

منتشر شده

در

لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور این روزها پرتب و تاب‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و تکلیف چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی در آن مشخص شده است.

تیم‌های کاله مازندران، سایپای تهران، پیام مشهد و شهرداری ورامین تیم‌هایی هستند که با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت خود این بار روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند تا روزهای پراسترس و حساس والیبال ایران را شاهد باشیم.

سبزجامه‌گان جوان و جویای نام کاله مازندران با هدایت بهروز عطایی این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برند و تیم‌های هماهنگ و منظم لیگ برتر هستند.

کاله مازندران که در دو بازی رفت و برگشت دور نخست مرحله پلی‌آف تیم قدرتمند و پرمهره خاتم اردکان را در هم کوبیده و از گردونه رقابت‌ها حذف کرده است، عصر فردا به حمایت بی‌امان هواداران پرشور خود دل بسته است و در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم به مصاف سایپای تهران می‌رود.

سایپای تهران نیز از مجموعه سه دیدار دور نخست مرحله حذفی مقابل پیکان دیگر تیم خودروساز پایتخت دو بازی را به سود خود تمام کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود شیرین داشت.

شهرداری ورامین دیگر تیم صعودکننده به مرحله دوم پلی‌آف هم موفق شد حریف خود شهرداری گنبد را شکست داده و میزبان تیم منظم و منسجم پیام مشهد شود.

پیام مشهد نیز در مرحله پلی‌آف فولاد سیرجان ایرانیان پس از دو پیروزی پیاپی از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشت.

سایپای تهران در دو مصاف رفت و برگشت مرحله گروهی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور توانسته است تیم کاله را شکست دهد ولی این بار در نخستین دیدار خود به میزبانی آمل کار بسیار سخت و دشوار دارد.

شهرداری ورامین و شهرداری گنبد نیز در دو دیدار رفت و برگشت مرحله گروهی لیگ برتر توانستند در خانه حریف روبرو را شکست دهند و تساوی یک بر یک را پیش رو ببینند.

در دیدار حساس و نفس‌گیر سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل، کیوان عابدزاده و میثم پارسه امر قضاوت را عهده‌دار هستند و ناظر داوری محمدحسن خوشدل و ناظر سازمان لیگ حسین پورکاشیان است.

در دیگر دیدار این مرحله از لیگ برتر با نبرد بین شهرداری ورامین و پیام خراسان، داود نافعی و مرتضی علایی داور بازی هستند و ناظر داوری حمید فاضلی‌فرد و ناظر سازمان لیگ حمید حق‌بین است./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.