با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پنج طرح زیربنایی وخدماتی شهرداری آمل افتتاح شد

پنج طرح زیربنایی و خدماتی شهرداری آمل با بیش از 100میلیارد ریال اعتبار عصر شنبه همزمان با دهه مبارک فجر با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

منتشر شده

در

این طرح ها شامل، یک بلوار جدید درون شهری به طول یکهزار و200 متر ، سه پارک محله به مساحت بیش از 11هزار مترمربع و ساختمان آرامستان و تطهیر اجساد بهشت امامزاده عبدالله بود.
نماینده مردم آمل در مجلس در این مراسم گفت : با وجود تنگناهای مالی کشور که شهرداری ها نیز با رکود کاملی مواجه بودند، اجرای پروژه های زیربنایی شهری و ریسک کردن در این وضعیت ستودنی است.
عزت الله یوسفیان ملا افزود : واگذاری زمین مربوط به ساخت کارخانه زباله سوز پس از چندین جلسه با سازمان اوقاف و امور خیریه به شهرداری نهایی شده و این انتظار وجود دارد که با فراخوانی که شهرداری از سرمایه گذاری برای ساخت این کارخانه منتشر کرده در سال97 شاهد اجرایی شدن آن باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این مراسم از تصویب برخی طرح های رفاهی و خدماتی برای اجرای در سال 97 خبر داد و گفت که ادامه تکمیل بلوار ولایت جنوبی از جمله آن است که تاکنون 55 درصد املاک واقع در مسیر تملک شده و سال آینده اجرا می شود.
غلامحسین شفیع زاده افزود : ساماندهی بستر و حریم رودخانه هراز که از مسیر مرکز شهر آمل عبور می کند ، برای سرمایه گذاری در خصوص ساخت مجموعه های تفریحی و فرهنگی در مسیر حدود 8 کیلومتری این روردخانه با همکاری شرکت آب منطقه ای مازندران اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه مقدمات ادارای برای ساخت کشتارگاه صنعتی با واگذاری سه ونیم هکتار زمین به شهرداری آمل انجام شده و مجوزهای لازم نیز از اداره کل دامپزشکی مازندران گرفته شده است ، گفت : ساخت این کشتارگاه صنعتی به ارزش 30 میلیارد ریال در سال 97 آغاز می شود.
رییس شورای اسلامی شهر آمل در خصوص اینکه تعریض باقیمانده بلوار امام رضا (ع) این شهر به طور جدی تر پیگیری وعملیاتی خواهد شد، گفت : امسال حدود 10 میلیارد تومان صرف خرید چند باب مغازه درمسیر تعریض شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.