با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کمبود اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا در روستاهای آمل

رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران آمل، کمبود اعتبار وعدم تخصیص کامل اعتبار مربوط به ساماندهی گلزارهای شهدا را از دلایل اصلی درنیمه کاره ماندن این طرح دربرخی روستاها دانست.

منتشر شده

در

احمد سیفیان عمرانی عصر شنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان آمل افزود: از محل اعتبارهای بنیاد شهید امسال چندین گلزار شهدا در مرحله تکمیل و رونمایی قرار دارد و امیدواریم با حمایت بیشتر کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان، اعتبار بیشتری برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره گلزار شهدای شهرستان اختصاص داده شود.

شهرستان آمل در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی وسال های پس از آن هزار و۴۸ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

همچنین در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارکه فجر طرح تسطیح و یکپارچه سازی شالیزارهای روستای " پولیکیاده" از توابع بخش مرکزی آمل نیز افتتاح شد.

برای اجرای این طرح که ۱۴ کیلومتر جاده دسترسی به عرض ۵ متر وکانال های آبیاری به طول بیش از ۱۷ کیلومتر وکانال زهکشی به طول حدود ۱۰ کیلومتر اجرا شد، بیش از ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

با افتتاح این طرح ۲۱۵ کشاورز این روستا از شرایط مناسب برای کشت برنج ونیز امکان کشت‌های دوم نیز بهره مند شدند. همزمان با گرامیداشت دهه مبارکه فجر ۸۵ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتبار هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل بهره برداری می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.