با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۴ پروژه دهه فجری در شهرستان آمل افتتاح شد

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر ۴ پروژه در حوزه زیرساخت و خدمات با اعتبار حدود ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل افتتاح شد.همزمان با هشتمین روز از دهه فجر ۴ پروژه در حوزه زیرساخت و خدمات با اعتبار حدود ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل افتتاح شد.

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ صبح امروز با حضور مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و سایر مسؤولین و مردم پروژه‌های عمرانی این شهرستان افتتاح شد.

یکی از پروژه‌‍‌های امروز آمل بازار روز یا همان بازار محلی بود که با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و در تعداد ۱۲۲ غرفه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع احداث و به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی کوثر با مساحت ۹۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحی امروز شهرستان آمل بود.

در نهایت زیرسازی و آسفالت راه روستایی به طور ۲ هزار و ۱۰۰ متر و عرض ۵ متر آخرین پروژه افتتاحی آمل برای هشتمین روز دهه فجر بود.

همچنین افتتاح خوابگاه ورزشی شهید خوش‌سیما از دیگر پروژه‌های خدماتی آمل بود که با زیربنایی به مساحت ۴۴۰ متر و هزینه ۱۴ میلیاردی امروز افتتاح شد.

در دهه فجر امسال بیش از ۸۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در مازندران افتتاح شد.

از  این میزان شهرستان آمل بیشترین سهم در پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال را داشت و ارزش پروژه‌های افتتاح آمل حدود ۴ هزار میلیارد ریال بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.