با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

از بازداشت 60 سارق در طرح ضربتی پلیس تا انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در رامسر

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری 60 سارق و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه در طرح ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدموسی حسینی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله جدی با سارقان طرح ضربتی کنترل صنوف و مبارزه با سارقان و مالخران در سطح شهرستان‌های استان در دستور کار پلیس آگاهی استان و عوامل تجسس کلانتری‌ها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی و به صورت همزمان در سراسر استان به مرحله اجرا درآمد، ۶۰ متهم به سرقت و مالخر اموال مسروقه شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو انواع کابل و سیم برق، ۲ تن و ۵۰۰ کیلو انواع آهن‌آلات، ۵ بدنه و اتاق خودروهای مسروقه، ۳ موتورسیکلت مسروقه و ۴۲ پلاک خودرو خبر داد و افزود: از دیگر کشفیات این طرح ۵ تلویزیون، ۶ تخته فرش، ۹ دوچرخه، ۱۴ پروژکتور برق، ۶ دستگاه دریل، ۱۰ پمپ و کف کش ، ۵ دستگاه انواع ابزار برقی اعم از بالابر، سنگ فرز، و لوازم خانگی بوده است.

حسینی از پلمب ۷ واحد ضایعاتی و ۴ واحد عرضه محصولات و لوازم یدکی دسته دوم خبر داد و افزود: در این طرح ۲۴ واحد صنفی اخطار پلمب گرفتند.

انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در رامسر

سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان شرکت‌های هرمی در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گروهی از افراد تحت عنوان شرکت هرمی به بهانه ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرقت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر دریافتند، تعدادی از اعضای این شرکت هرمی با ترفندهای مختلف از جمله بیکاری جوانان تحصیل کرده و به بهانه ایجاد اشتغال از نقاط مختلف کشور اقدام به عضوگیری می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی از شناسایی محل فعالیت این افراد خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل تجسس کلانتری ۱۲ در عملیاتی غافلگیرانه ۲۰ عضو از این شرکت هرمی را شناسایی و دستگیر کردند.

ساداتی از کشف کتاب‌ها، جزوات و تلفن همراه در بازرسی از محل فعالیت این افراد خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی برای هر کدام روانه زندان شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.