با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برگزاری نخستین جشنواره استانی “نگین سلیمان” به میزبانی آمل

سخنگوی مجمع فرهنگی مذهبی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در آمل گفت: نخستین جشنواره استانی "نگین سلیمان" با محوریت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در پنج محور به میزبانی آمل برگزار می‎شود.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، حجت‌الاسلام میثم بابایی عصر امروز در نشست خبری نخستین جشنواره استانی "نگین سلیمان" در جمع اصحاب رسانه و خبر، اظهار کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و شاخص ایرانی در دنیا بود که خدمات ارزشمندی نه تنها در داخل مرزها بلکه در خارج مرزها ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه دنیا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک چهره اثرگذار، خدمتگزار و شاخص می‌شناسند، افزود: نه تنها این شخصیت وارسته در زمینه خدمت به مردم و کمک‌های انسان‌دوستانه بلکه در مبارزه با اجنبی‌های مزدور، داعش و نیروهای کفر سرآمد بود و از فرماندهان بزرگ جنگ با داعش بودند.

سخنگوی مجمع فرهنگی مذهبی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آمل، با اشاره به میزبانی این شهرستان از نخستین دوره جشنواره "نگین سلیمان"، تصریح کرد: این جشنواره به صورت استانی نخستین گام خود را برمی‌دارد هرچند برای تعیین نام این جشنواره نیز به صورت استانی فراخوان شده و به بهترین نام جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

این مسؤول با اعلام انجام فراخوان نخستین دوره جشنواره "نگین سلیمان" با همکاری سپاه کربلای مازندران، بیان کرد: در مدت زمان کوتاهی توانستیم گام‌های بزرگ برای برگزاری نخستین دوره جشنواره "نگین سلیمان" برداریم و این جشنواره در پنج محور شعر، نقاشی، متن ادبی، عکس و کلیپ برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه پس از ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره و شماره تماس فضای مجازی، داوری‌ها توسط داوران برجسته انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: افراد علاقمند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و در فضای مجازی آثار به شماره تماس 09396041143 ارسال شود.

وی با بیان اینکه به سه نفر برتر دارای زیباترین و مؤثرترین اثر جشنواره هدایای نفیس، تندیس و لوح سپاس اهدا می‌شود، متذکر شد: هدیه ویژه جشنواره نگین سلیمان  سفر زیارتی به استان کرمان و زیارت دو روزه مقبره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سخنگوی مجمع فرهنگی مذهبی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آمل، یادآور شد: تنها در بخش نقاشی محدودیت سنی برای علاقمندان و شرکت‌کنندگان برای سنین زیر 12 سال و سنین کمتر از 18 سال درنظر گرفته شده است ولی در دیگر بخش‌ها محدودیت سنی وجود ندارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه آثار شرکت داده شده در جشنواره باید با محوریت سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی، خصلت‌ها و ویژگی‌های بارز این سردار اسلام و همچنین یار صدیق و وفادارشان ابومهدی المهندس لحاظ شود، بیان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره که در گستره استانی برگزار خواهد شد از تمام ظرفیت‌های بسیج، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها کمک گرفته شد.

بابایی با اعلام اینکه علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 دی ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و یا از طریق فضای مجازی اقدام کنند، گفت: اختتامیه نخستین جشنواره استانی نگین سلیمان روز 22 دی ماه امسال به میزبانی شهرستان آمل با رعایت پرروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.