با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تاکید نماینده ولی فقیه بر بررسی درست صلاحیت کاندیدای شورای شهر

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شورای شهر خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: در بررسی صلاحیت‌ها دقت نظر بیشتری انجام شود و شایسته‌سالاری در دستور کار قرار گیرد.

منتشر شده

در

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی عصر امروز در دیدار اعضای مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار کرد: وحدت نمایندگان بسیار حائز اهمیت است، منابع دینی ما را به وحدت درون مذهبی، وحدت بین‌المذاهبی و وحدت ‌بین‌الادیانی و وحدت بین‌المللی دعوت کرده‌اند به وحدت به عنوان راهبرد اساسی نگاه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه باید در کنار ولایت فقیه قرار گیریم و خدا را شکر این روند در کشور وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: نمایندگان برای استان چشم انداز سه ساله و بلند مدت تدوین کنند در این چشم اندازه‌ها حقایق و باید‌ها به خوبی مشخص شود.

محمدی‌لائینی یادآور شد: قابلیت‌های مازندران بسیار زیاد است از این ظرفیت برای توسعه به صورت جدی استفاده شود،برای استان باید گام اساسی برداشته شود، انتظار داریم نمایندگان پیگیر راه‌اندازی قطار محلی از ساری به رامسر باشند، از ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه به خوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: از ظرفیت بخش خصوصی در استان به صورت جدی استفاده شود در استان مازندران باید انقلاب اداری در زمینه کاهش کاغذ بازی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: در حوزه کشاورزی ظرفیت بسیاری مناسبی وجود دارد، واردات ۱۹ میلیون تن نهادهای دامی یک چالش جدی است، با وجود قابلیت‌های که در استان وجود دارد چرا از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

محمدی‌لائینی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شورای شهر خطاب به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: در بررسی صلاحیت‌ها دقت نظر بیشتری انجام شود و شایسته‌سالاری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره عبور از هشتمین ماه جهش تولید افزود: انتظار دارم از نمایندگان بررسی در این حوزه داشته باشند و چه اقدامی در این حوزه در استان در راستای تحقق شعار سال انجام شده است.

محمدی‌لائینی خواستار وحدت و همدلی نمایندگان استان‌های شمالی با همدیگر شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.