با ما همراه باشید

سیاست

تخریب و بداخلاقی ممنوع!!! / تخریب رقیبان انتخاباتی نمونه بارز قانون شکنی است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / نماینده مردم آمل در مجلس با اعلام اینکه “تخریب و بداخلاقی در انتخابات ممنوع!!!، گفت: وظیفه داریم با تشویق همگانی و ایجاد شور عمومی زمینه را برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی در 11 اسفند فراهم کنیم و از تخریب و قانون شکنی به شدت جلوگیری شود.

رضا حاجی پور در روزهای پرشور تبلیغات و میدان رقابت انتخابات، در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری آمل نیوز، اظهار کرد: در مدت چهار سال حضورم در مجلس شورای اسلامی همیشه تمام تلاشم را به کار بستم که حامی مردم و مدافع حقوق آنها باشم.

وی افزود: در دوره گذشته تبلیغات انتخابات مجلس به مردم شهرم قول دادم که بی واسطه بین آنها حاضر باشم و آنها بدون واسطه با نماینده شهرشان در ارتباط باشند و تشکیل کارگروه های تخصصی از دیگر اهدافم بود که سعی کردیم این دو مهم به در حد توان محقق شود.

نماینده مردم آمل در یازدهمین دوره مجلس و کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آمل، تصریح کرد: وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای دقیق و شایسته قانون است در راستای انجام وظیفه تا آنجا که در توان داشتم به انجام وظیفه خود می اندیشیدم.

حاجی پور با اعلام اینکه در حوزه مطالبه گری همیشه احقاق حق مردم مورد مطالبه در خانه ملت بود، گفت: اتفاقاتی خوبی در شهرستان آمل براساس مطالبه گری رخ داد که مردم باید قضاوت کنند.

وی با بیان اینکه از همه اصحاب رسانه و خبرنگاران انتظار دارم با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری انتخابات پرشور در کشور ایران، استان مازندران و شهرستان آمل یکی از عوامل حضور حداکثری و انتخاب اصلح باشند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بسیار تکرار و تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح داشتند و راهبردهای مهم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را معرفی کردند که باید به منویات معظم له کاملا جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در روز تاریخی و سرنوشت ساز 11 اسفند فرد مهم نیست و باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تنها به جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر انقلاب که بسیار مهم، کلیدی و حیاتی است، توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 11 اسفند ماه دو رویداد بسیار مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری توأم برگزار می شود که هر دو بسیار مهم و ارزشمند هستند، بیان کرد: باید در انتخابات برای حضور هر چه بهتر مردم تمام قد بایستیم و برای انتخاب سرنوشت کشورمان با دستان خودمان وارد میدان شویم.

کاندیداها از تخریب و قانون شکنی به شدت پرهیز کنند

حاجی پور با اعلام اینکه باید برای ارتقا، پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی همه با هم دست به دست هم دهیم، یادآور شد: کشورمان در حال حاضر به حضور همه مردم نیازمند است، باید با آرامش کامل این انتخابات را پشت سر بگذاریم و بدون کوچکترین شائبه دست به تبلیغ و معرفی کاندیداهای مورد حمایت خود بزنیم.

وی بیان کرد: کاندیداهای مجلس که باید در آینده نزدیک امر قانون گذاری در کشور را پیش بگیرند به هیچ وجه به فکر تخریب رقیبان و قانون شکنی نباشند البته متأسفانه برخی بداخلاقی ها و بی اخلاقی هایی را مشاهده می کنیم که نباید در جامعه اسلامی مشاهده شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاندیداهای مجلس باید از فضاهای تخریب و قانون شکنی فاصله بگیرند، خاطرنشان کرد: باید از هر گونه اقدام و حرکت که منجر به این شود مردم از انتخابات فاصله بگیرند به شدت دوری کنیم و دنبال تنش و حاشیه نباشیم زیرا وظیفه داریم با تشویق همگانی و ایجاد شور عمومی زمینه را برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی مهیا کنیم.

حاجی پور گفت: در دوره گذشته انتخابات مجلس هیچ قولی به مردم ندادم و سعی کردم پای تمام حرف و صحبت های خود بایستم، البته در این مدت چهار ساله خدمت دست به اقدامات بزرگی زدم تا پیشرفت و ترقی روزافزون شهر هزار سنگر آمل را شامل شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.