با ما همراه باشید

سیاست

ترور و بمب گذاری اوج درماندگی و استیصال دشمنان مقابل مکتب حاج قاسم است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / امام جمعه آمل گفت: دشمنان قسم خورده اسلام دیگر به استیصال و درماندگی رسیدند و بزدلانه دست به ترور و بمب گذاری می زنند.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و پرهیزکاری، اظهار کرد: یکی از یک رکن های مهم تقوا شناخت دقیق نقشه های دشمن است و اینکه چگونه نقشه های دشمن را دفع و خنثی کنیم.

وی با اعلام اینکه نوعی از تقوا آماده بودن و آمادگی برای مقابله برابر دشمنان است، افزود: دشمنان علیه ایران اسلامی در حوزه های مختلف برنامه جدی و محوری دارند و از محوری ترین بخش ها حوزه آموزش، فرهنگ، بهداشت و درمان است.

امام جمعه آمل تصریح کرد: دشمنان به شدت به حوزه های اساسی ایران توجه دارند و نباید از برنامه های محوری آنها غافل بود.

یعقوبیان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان دین و اسلام فرصت برای آسیب پیدا کنند، بیان کرد: باید همیشه مقابل دشمنان آماده و مهیا باشیم و نگذاریم آنها لحظه ای فرصت جولان و خودنمایی داشته باشند.

وی با اشاره به شهادت هموطنان عزیزمان در روز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و مجروح شدن بسیاری از دلدادگان مسیر اهل بیت در گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام دیگر به استیصاح و درماندگی رسیدند و بزدلانه دست به ترور و بمب گذاری می زنند ولی باید بدانند با این حرکات پست مردم دنیا بیشتر از گذشته آگاه تر می شوند.

امام جمعه آمل با اشاره به برنامه ها و طرح های راهبردی حیات یک شیعه در بیانات اهل بیت، خاطرنشان کرد: فضل خدا معانی مختلف دارد و انسان فاضل عالِم به قرآن و آشنای به غیر عالَم است.

یعقوبیان ادامه داد: افراد صاحب فضل پشت پرده همه آیات قران را می داند و عالَم در مشت اوست.

وی با اعلام اینکه خداوند دو سرمایه جان و جهان به انسان عطا کرده است، متذکر شد: ما باید به اصل جان و اصل جهان توجه کنیم زیرا امام اگر حاکم باشد جان و جهان میزان می شود.

یعقوبیان با اشاره به اینکه آمل شهر علم و دانش است و فقها، علما، اندیشمندان و فلاسفه زیادی در این دیار زیست داشته و دارند، ادامه داد: اگر حکومت در دست امام نباشد فضل خداوند شامل حال ما نیست و با باختن جان و جهان به تباهی می رویم. امام جمعه آمل یادآور شد: شرط رهایی از بلاهای فردی، اجتماعی و پذیرش توبه، رضایت امام است و باید جلب نظر امام را داشته باشیم.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه بدون رضایت امام چیزی ممکن نیست و جلب نظر خداوند با جلب نظر امام محقق می شود، یادآور شد: راه برطرف شدن بیچارگی ها روی آوردن به سوی ولی عصر است تا نظر رحمت و بخشش خداوند شامل حال ما شود.

وی با اشاره به اینکه صراط مستقیم در تمسک به ولایت فقیه و رهبری است، متذکر شد: افرادی که از گذشته تاحال خطا کردند و چوب لای چرخ نظام اسلامی گذاشتند باید توبه کنند و رو به سمت ولایت فقیه و جلب نظر موافق امر رهبر انقلاب بیاورند‌ تا راه اصلاح که تبعیت از ولی امر مسلمین است را طی کنند.

ابراهیمیان با محکومیت نسل کشی و انسان کشی مردان و زنان بی گناه در نوار غزه، بیان کرد: اسراییل مدت ها است که از نفس افتاده و در حال نابودی است البته جبهه مقاومت در عالم هستی ریشه دارد.

وی گفت: باید با مراجعه به تاریخ روزگار زورگویان را ببینیم که چگونه نابود و نیست شدند و باید در مسیر اهل بیت مقابل ظلم بایستیم و ثابت قدم باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.