با ما همراه باشید

سیاست

طراحی قرارگاه رسام برای انتخابات پرشور در مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: قرارگاه رسام برای انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در مازندران طراحی شد.

قاسم عزیززاده گرجی در مورد جزئیات فعالیت های قرارگاه رسام برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات، اظهار کرد: امسال یکی از سال های سیاسی در کشور است که دو انتابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند برگزار می شود و رویدادهای مهم و سرنوشت ساز برای کشور خواهند بود.

وی با بیان اینکه طراحی قرارگاه رسام ایده ای نوآورانه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ است، افزود: این ایده توسط هیأت اندیشه ورز بومی و دانشگاهی ستاد انتخابات استانداری مازندران برای پرشور کردن انتخابات در استان خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی رسام براساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مورد انتخابات به چهار مؤلفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت می پردازد، تصریح کرد: رسام در گام نخست، راهبرد مشارکت را در پیش می گیرد که اهمیت آن با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم از انتخابات اولویت ویژه‌ خواهد بود.

عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: در این مرحله رسام از سه‌ اتاق تخصصی برخوردار خواهد بود که اتاق اول، اتاق رصد و پایش وضعیت است و در آن وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و کشور مورد پایش خواهد بود.

وی با بیان اینکه این اتاق را متخصصین رسانه، روانشناسی، مدیریت، آمار و علوم سیاسی شکل می دهند، ادامه داد: گفتمان در اتاق دوم جای دارد که اعضای آن تشکل های دانشگاهی، تشکل های مردم نهاد، نمایندگان اصناف، نخبگان فرهنگی و سیاسی و نمایندگان ادوار مازندران هستند همچنین مواد خام و پیشنهادهای اتاق وضعیت به موضوعات گفتمانی در قالب نشست های تبیینی، پرسش‌ و پاسخ و تریبون آزاد تبدیل می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه در اتاق سوم این قرارگاه، تولید محتوا مطرح است، یادآور شد: در این بخش متخصصان رسانه، صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و تشکل های مردم نهاد حضور دارند و تولیدات اتاق گفتمان را در قالب ویدئو، صوت، پادکست های تبلیغاتی و دیگر محتوا برای فضای عمومی منتشر می کنند.

عزیززاده گرجی گفت: از نخبگان، فعالان سیاسی و فرهنگی مازندران دعوت می کنیم تا هر ایده و طرح برای حضور پرشور مردم استان در انتخابات را با ما در جریان بگذارند و ستاد انتخابات استان مازندران را در این مأموریت حیاتی یاری کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.