با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تعطیلی 400 واحد سنتی پرورش طیور در مازندران/ عدم مدیریت دولت و مشکلات بی‌شمار تولید

حاجی‌پور با اعلام اینکه بیش از 400 واحد سنتی پرورش طیور در مازندران تعطیل شده است،گفت: باید دولت پاسخگوی چالش فراوان تولیدکنندگان باشد هر چند در زمینه نظارتی نیز مشکلات بسیار وجود دارد.

منتشر شده

در

رضا حاجی‌پور عصر امروز در نشست صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت دام و طیور، اظهار کرد: مازندران استان شاخص در صنعت بوده و در صنعت دام و طیور رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم.

وی با اشاره به رتبه نخست شهرستان آمل در صنعت دام و طیور مازندران، افزود: طی سال‌های گذشته نه تنها تولیدکنندگان طیور از سوی دولت حمایت نشدند بلکه بالاترین فشار و بیشترین تنگنا را دولت در عرصه طیور ایجاد کرده است که این مهم باعث نارضایتی صنعتگران، تولیدکنندگان و مردم شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام سختی فراوان برای تولیدکنندگان طیور، تصریح کرد: این مشکلات علاوه بر تولید، پرورش و کشتار در زمینه تأمین نهاده‌ها نیز بوده است و باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان مجبور شوند جوجه‌های خود را به داخل چاه بریزند.

این مسؤول با اشاره به اینکه تولیدکنندگان صنعت دام و طیور با مهندسی‌های لازم دست به تولید می‌زنند و برنامه در کارشان حرف نخست را می‌زند، یادآور شد: بی‌برنامگی، عدم مدیریت و نداشتن هدف از سوی دولت باعث بروز مشکلات فراوان برای تولید شده است.

حاجی‌پور با اعلام اینکه بیش از ۴۰۰ واحد سنتی پررورش طیور در مازندران تعطیل شده است، بیان کرد: باید دولت پاسخگوی چالش فراوان تولیدکنندگان باشد هرچند در زمینه نظارتی نیز مشکلات بسیار وجود دارد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.