با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

سخنگوی سپاه: صهیونیست‌ها با ترور نمی‌توانند ملت ایران را از مسیر شهدا دور کنند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سردار شهید سیدرضی موسوی در مهیاسازی تمام امکانات مورد نیاز برای مقابله با داعش جنایتکار زبانزد بود، گفت: در هشدار به سران رژیم صهیونیست باید گفت ما را از شهادت نترسانید و با اقدامات کور نمی‌توان ملت ایران را از مسیر شهدا دور کرد.

سردار رمضان شریف در یادواره ۳۵ شهید حوزه مقاومت بسیج بدر در روستای کوکده بخش مرکزی با اشاره به تداوم نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم منحوس صهیونیست در نوار غزه که منجر به نفرت جهانی از استکبار و اسرائیل شده است، اظهار کرد: دنیا متوجه ماهیت پلیدی و کشتار بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیست شده و این مهم اثبات حقانیتی است که مردم آزادی‌خواه جهان روزانه تجمع‌های گسترده برگزار کرده و فریاد آزادی فلسطین به لب دارند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیست پایبندی به هیچ قانونی در مجامع بین‌المللی و جهانی ندارد و با حمایت همه جانبه آمریکا به نسل‌کشی و جنایت خود در مقابل مردم بی دفاع ادامه می‌دهد، افزود: وحشی‌گیری‌های اسرائیلی‌ها در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود و پذیرفتنی نیست زیرا خوی وحشی‌گیری و کشتار مردم بی گناه در آنها نهادینه شده است.

سخنگوی سپاه با اعلام اینکه امام امت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مسئله بیت المقدس و فلسطین ویژه پرداخت و حتی آخرین جمعه ماه رمضان را به نام فلسطین و حمایت از مردم بی‌گناه آن اختصاص داد، تصریح کرد: از گذشته خوی و ماهیت پلید استکبار برای رهبران ایران اسلامی و مملکت مان روشن شده است هرچند پس از سال‌ها امروزه کشورهای دنیا به پلید بودن رژیم صهیونیست پی بردند.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه دنیا می‌داند سازمان ملل متحد و شورای امنیت پس از ۸۰ روز نتوانست هیچ اقدامی مقابل جنایات اسرائیل، کودک کشی در نوار غزه، بمباران بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی انجام دهد، خاطرنشان کرد: در مقابل آمریکا هم همه معاهده‌ها را به نفع اسرائیل وتو کرد.

سردار شریف با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار سیدرضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه و بزرگمردان محور مقاومت به دست نیروهای اسرائیل غاصب، یادآور شد: این حرکت به شدت درآور بوده و باید دنیا جنایت‌های اسرائیل را محکوم کند.

وی با تأکید بر اینکه شهدای مان همیشه حاضر و ناظر بر ما هستند، ادامه داد: ما ادامه دهندگان راه شهدا هستیم، استکبار جهانی و اسرائیل غاصب بدانند که مجاهد مسیر الهی سردار سیدرضی موسوی در راه خدا و اسلام جانفشانی داشت، عاشق شهادت بود و به عنوان یکی از تاثیرگذار‌های جبهه مقاومت در سوریه رنج و زحمت‌ فراوان دید زیادی کشید.

سخنگوی سپاه یادآور شد: سردار شهید موسوی در مهیاسازی تمام امکانات مورد نیاز برای مقابله با داعش جنایتکار زبانزد بود.

سردار شریف خاطرنشان کرد: در هشدار به سران رژیم صهیونیست باید گفت ما را از شهادت نترسانید و با اقدامات کور نمی‌توان ملت ایران را از مسیر شهدا دور کرد.

وی با اعلام اینکه هم اکنون سرداران و بزرگان زیادی همانند شهید سیدرضی موسوی در ایران اسلامی به صف هستند تا مقابل استکبار جهانی بایستند، گفت: این بزرگان در مکتب اهل بیت و شهدایی همانند باکری، همت، کاظمی، چمران و سلیمانی‌ها رشد و پرورش داشتند.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: صبر، استقامت، ایستادگی، مقاومت و شجاعت مردم فلسطین و نوار غزه برگرفته از فرهنگ شهادت، دفاع مقدس و راهبرد بازماندگان هشت سال جنگ تحمیلی است که باعث شد تا شنیده شدن فریاد آزادی خواهی فلسطینی ها در جهان را شاهد باشیم.

سردار شریف با اعلام اینکه در کشورمان کاستی و مشکلات فراوان است، گفت: دشمنان می‌خواهند نقاط ضعف در کشورمان را برجسته کنند و پیشرفت‌ها و قدرت‌مان را نادیده بگیرند هر چند باید بدانیم طی بیش از ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی در سخت ترین شرایط توانست از تمام گردنه‌های سخت با قدرت و ایستادگی عبور کند و مقابل تحریم‌های شکننده و ظالمانه استکبار قد خم نکند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.