با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

محور هراز همچنان مسدود است

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از احتمال بازگشایی محور مواصلاتی هراز تا عصر امروز چهارشنبه 14 فروردین خبر داد.

منتشر شده

در

یوسف جغتا، اظهار کرد: پس از بارندگی شدید باران و وزش شدید باد طی روزهای گذشته در بخش لاریجان و محور هراز شاهد سست شدن سنگ، قلوه سنگ و سنگریزه بودیم و این مهم باعث ریزش شدید سنگ در مناطق مختلف این جاده شریانی شد.

وی با اشاره به ناامن بودن تردد در محور هراز این مسیر مواصلاتی از ساعت 20 روز 11 فروردین در دو سمت شمال به جنوب و برعکس مسدود شد، افزود: محور هراز تا ایمن‌سازی کامل بازگشایی نمی‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران و عوامل راه و شهرسازی برای پاک‌سازی و ایمن‌سازی تردد در محور هراز، تصریح کرد: پس از پاک‌سازی و به حداقل رساندن میزان خطر جاده‌ای این مسیر بازگشایی می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه پس از روزهای بارانی همراه با طوفان، کولاک و بهمن در بخش لاریجان، روز گذشته شاهد آسمان آفتابی، صاف و هوای مطلوب بودیم، بیان کرد: هم‌اکنون پاک‌سازی‌ها در موقعیت تونل هفت، هشت و پل کهرود ادامه دارد و هر چه زودتر پایان می‌یابد.

جغتا یادآور شد: اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان از همه امکانات انسانی و خودرویی همانند خودروها و ماشین‌آلات سبک و سنگین برای بازگشایی، پاک‌سازی و ایمن‌سازی محور هراز بهره گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون تردد در مسیرهای فرعی و روستایی بخش لاریجان مشکلی ندارد و رفت و آمدها انجام می‌شود، گفت: به احتمال فراوان محور مواصلاتی هراز پس از پاک‌سازی و ایمن‌سازی عصر امروز چهارشنبه 14 فروردین بازگشایی می‌شود و بعد چندین روز تردد در آن جریان می‌یابد.

خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.