با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل منصوب شد

سید عباس حسینی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در نخستین انتصاب خود؛ الناز پاک‌نیا را به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل منصوب کرد.

منتشر شده

در

براساس حکم سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل ، الناز پاک‌نیا از فعالان رسانه‌ای استان مازندران و شهرستان آمل و دانش‌آموخته رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی تهران را به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه این شهرستان معرفی کرد.
در متن این حکم آمده است:


سرکار خانم الناز پاک نیا
سلام علیکم
نظر به تعهد، تخصـص و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان " مشاور رسانه‌ای معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه این شهرستان" منصوب می‌شوید.
با توجه به جایگاه متعالی حوزه رسانه و روابط عمومی، با ایجاد کارکردهای موثر و حرفه ای حوزه رسانه و شکل گیری تعاملات هدفمند با گروه های مختلف فرهنگی ، رسانه ای، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در راستای دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت مردمی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ضلع العالی ) و راهبردهای دولت کار و کرامت جهت پیشرفت شهرستان آمل اهتمام لازم را بعمل آورید.
توفیق روزافزون جناب عالی را در تحقق اهداف فوق از خداوند منان مسألت می نمایم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.