با ما همراه باشید

سیاست

نسخه پیچی اطباء آملی برای میدان مشارکت 1402

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / پزشکان آملی برای انتخابات 1402 نسخه پیچی کرده و همه را دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح کردند.

11 اسفند مهمترین روز سال 1402 است، روز سرنوشت ساز که در آن صحبت از حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

بار دیگر مردم کشورمان در 11 اسفند حماسه سازی می کنند و سرنوشت کشور را با دستان توانمندشان رقم می زنند، دو سرنوشت اساسی که می تواند با انتخاب اصلح و حضور پرشورِ همیشه در صحنه حلال بسیاری از مشکلات کشور باشد.

سرنوشت نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خانه ملت و ششمین دوره خبرگان رهبری دوباره به دست مردم افتاده است و مردم همانند همیشه میدان دار و تعیین کننده هستند.

همه اقشار در تکاپوی 11 اسفند هستند، به چه کسی رأی بدهند، کدام کاندیدا اصلح است و می تواند مشکل گشا باشد، برنامه کاندیداها چگونه است، عملکرد و سابقه کاندیداها پاسخگوی مجلس است یا خیر؟

در بین همه قشرهای پرتلاش ایران اسلامی، قشر اثرگذار اطباء و پزشکان هم پیشاپیش در شهرستان آمل برای حضور حداکثری در میدان انتخابات و انتخاب اصلح برای آینده ایران اسلامی نسخه پیشچیدند و تجویزهای جالب و خواندنی داشتند.

دکتر معصومه ذکریانژاد متخصص بیماری های عفونی و تب دار در نسخه خود نوشت: من رأی می دهم؛ هر انتخاباتی که پرشور باشد کشور را بیمه می کند (مقام معظم رهبری)

دکتر کریم فلاح پزشک اورژانس در نسخه خود آورده است: هوالشافی، حضور در انتخابات نماد برخورداری حاکمیت از پشتیبانی قوی مردمی است.

دکتر علی برزگر دکترای حرفه ای دندانپزشکی هم یادآور شد: من در انتخابات شرکت می کنم؛ چون انتخابات ما تجلی مردم سالاری دینی و مصداق بارز استبدادستیزی است.

دکتر مهران نعمتی پزشک عمومی متذکر شد: من در انتخابات شرکت می کنم چون کشورم را دوست دارم و نمی خواهم بیگانگان برایش تصمیم بگیرند.

همه اقشار 11 اسفند برای ایران قوی، مستحکم و استوار می آیند، با حضور حداکثری و شور دشمن شکن تا نشان دهند با توجه به وجود مشکلات فراوان و سختی های اقتصادی در کشور که بسیاری از آنها را مسؤولان و مدیران نالایق به بار آوردند، پای آرمان ها و اهداف خود ایستاده اند و سرنوشت کشور و مسؤولان خدمتگذار، جهادی و انقلابی را با دستان خود رقم می زنند.

برای ایران آباد، ایران قوی، ایران سربلند و ایران مقتدر همه 11 اسفند می آییم و جمعه ای تاریخی را رقم می زنیم… .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.