با ما همراه باشید

سیاست

انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات مهمترین عوامل برطرف سازی مشکلات کشور است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون سیاسی سپاه گفت: انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات باعث می شود تا مسؤولان دلشور و کارآمد وارد میدان شوند که از مهمترین عوامل برطرف سازی مشکلات کشور است.

سردار یدالله جوانی در حاشیه سفر به مازندران با اشاره به نقش بارز جهاد تبیین در عرصه انتخابات، اظهار کرد: جهاد برای مکانی مطرح می شود که پای دشمن در میان است پس امروزه لازم بوده در حوزه انتخابات دست به یک جهاد بزرگ بزنیم.

وی با بیان اینکه خداوند برای جهادگران اجر عظیم در نظر گرفته است، افزود: امروزه وضعیت جهاد و موضوع آن فرق می کند، صدها آیه در قران برای جهاد داریم و در ادبیات دینی مان جهاد میدان بزرگی است که پای دشمن در میان است.

معاون سیاسی فرماندهی کل سپاه با اعلام اینکه با شکل گرفتن عرصه جهاد اگر حق آن ادا شود خداوند نصرت بزرگ عطا می کند، تصریح کرد: جهاد تبیین فریضه عینی، فوری و قطعی است، باید دشمن را بشناسیم و با تمام توان پا به میدان بگذاریم.

جوانی با اعلام اینکه دشمن امروز یک امید دارد تا بتواند ملت و نسل جوان را با دروغگویی، سیاه نمایی، وارونه نمایی و تحریف فریب دهد و برای آن میلیارد ها دلار هزینه می کند، خاطرنشان کرد: دشمن با گوشی هوشمند در دور افتاده ترین روستاها و مناطق کشور می تواند قلب ها و ذهن ها را تصرف کند، دشمن امروزه ناتوان در لشکرکشی به ایران است و نمی تواند سرزمین را تصرف کند هرچند دشمنان متوجه شدند تحریم ها علیه ایران هم فایده ای ندارد.

وی بیان کرد: روزی امید دشمن به ترور، بمب گذاری، انفجار، تجریه طلبی و جنگ تحمیلی بوده تا انقلاب را شکست دهد، ۴۵ سال دشمن انواع توطئه ها را تجربه کرد و امروزه دشمن ابزار نظامی و تحریم اقتصادی را ناکارآمد می بیند ولی به ابزار سوم به عنوان جنگ شناختی امید بسته است.

این مسؤول گفت: هم اکنون دشمن به جمع بندی رسید جمهوری اسلامی ایران که با انقلاب شکل گرفت و به دنبال تغییر معادلات جهان است را کسی جز ملت ایران نمی تواند ساقط کند، دشمن بیش از چهار دهه با این ملت جنگید ولی ملت مان تسلیم نشد زیرا این ملت الگوی شان امام حسین(ع) است و ملت مان ملت امام حسین(ع) هستند پس این ملت دست از اهل بیت و ولایت بر نمی دارد.

جوانی با اعلام اینکه ملت حسینی و عاشورایی دست از ولایت فقیه بر نمی دارد، ادامه داد: دشمن می خواهد بین ملت، انقلاب، عاشورا و ولایت، اصل انقلاب و رهبری فاصله بیاندازند و در این مسیر به تحریف، دروغ، سیاه نمایی، برجسته سازی مشکلات، بزرگ سازی نارسایی ها، کم ارزش قرار دادن دستاوردها و موفقیت ها، بزرگ نمایی مشکلات و انقلاب را عامل مشکلات معرفی کردن، معرفی رهبری، سپاه و بسیج به عنوان عامل مشکلات روی آورد تا بدبینی، یأس، ناامیدی و ناکارآمدی حاصل شود.

جوانی با اعلام اینکه وارونه کردن حقایق و دروغ از مهمترین دستاوردهای دشمن است، گفت: جهاد تبیین جهاد بیان، حرف زدن، افشاسازی فتنه های دشمن، افشاگری دروغ های دشمن و روشنگری حقایق است.

وی با بیان اینکه اولین الگوی مان در جهاد تبیین حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) هستند، ادامه داد: امروزه دشمن با صرف هزینه قصد تطهیر رژیم گذشته را دارد.

معاون سیاسی سپاه با اعلام جهاد تبیین در انتخابات گفت: امروزه دشمن در حال القا برای رأی ندادن مردم است تا جمهوری اسلامی به ضعف برود.

وی با اشاره به بصیرت نافذ، بیان کرد: امروزه قدرت نظامی دشمن کارآمد نیست و رسانه های خود را فعال کرد هرچند دشمن امروزه ثبات ایران را نشانه گرفته تا با بی ثباتی جلوی پیشرفت ها را بگیرد.

معاون سیاسی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کشورمان برای تک تک ایرانی ها است و باید در مهمترین سرنوشت سیاسی خود پرشور، آگاهانه، با بصیرت و جهادی وارد میدان شویم، گفت: دشمن به دنبال تضعیف ایران اسلامی با عدم مشارکت مردم در انتخابات است زیرا انتخابات مظهر مردم سالاری است که با شکوه تر برگزار شدن آن نشان از وحدت، همدلی، یک رنگی و انسجام دارد و سرمایه بزرگ اجتماعی نظام و پشتوانه مردمی نظام تلقی می شود.

وی با اعلام اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر انتخابات در کشور بسیار مهم بوده است، ادامه داد: هر مسؤول در کشور پشتوانه مردمی بیشتر و شایسته تر داشته باشد کشورمان بهتر اداره می شود و انتخابات فصل جدید برای بهتر اداره کردن کشور است.

جوانی با اشاره به اینکه در 11 اسفند امسال دو انتخاب مهم مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری داریم، بیان کرد: هر کدام از این انتخابات نسبت به دیگری مهم تر است، در کشور مشکلات فراوان داریم و عدم رأی دادن مردم به خاطر وجود مشکلات قابل توجیه نیست زیرا مشکلات با انتخاب کردن درست حل می شود و رأی ندادن مشکل و معضل ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته بیش از 50 سرویس بیگانه عقل خود را بر روی هم گذاشتند تا با فتنه فریب وارد میدان شوند که فوت یک خانم را بهانه کردند، ادامه داد: در این بین بدبینی بی اعتمادی کشته سازی بی ثباتی به راه انداختند ولی مردم پای نظام اسلامی و انقلاب هستند. دشمن به دنبال ایجاد بحران مشارکت و مقبولیت در انتخابات 11 اسفند ماه است تا سیاست های خود را بر این مبنا تنظیم کند.

اگر انتخابات ضعیف برگزار شود دشمن فشارهای خود را بیشتر می کند.باید تلاش کنیم انتخابات قوی برگزار شود و رهبر چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برای مقابله با طراحی دشمن بیان کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.